Vergeet ook niet de “wij drinken thee”
Jaimy en Lil hebben alle foto’s met elkaar weer van insta verwijderd…
Lijkt me bijna een dagtaak op dit punt.
Misschien hebben ze daarvoor wel iemand in dienst die gepaaid wordt met een rolex.
Komt er weer “muziek” uit of zo?
Het grootste deel van de tijd heeft ze dus gewoon schijt gehad aan corona, met uitzondering van die 1 weekdurende ‘vriendschap’ met Gommers. Is niet echt knipperlicht dan toch. Waarom heb je met haar te doen?
Ik zag dat filmpje idd dat ze die Denzel ophaalde die echt mega obvious ook door z’n haar ging strijken en gezichten trok … chill wel dat de politie dat dan signaleert
Ik heb niet zoveel medelijden meer met Famke Louise. Ze heeft echt wel genoeg uitleg gehad. Ze is gewoon ignorant nu en sowieso geen groot licht. Ze kan duidelijk ook gewoon de gevolgen van haar eigen keuzes en gedrag inschatten.
Lekker voorbeeld is ze voor die miljoen volgers
Jullie gebruiken allemaal heel zachtaardige woorden voor: Domme kut. Sorry not sorry.
Gommers had zelf later nog een keer gezegd dat het maar heel kort was, Famke liet niks meer van zich horen en ze vond 'het lastig om met corona bezig te zijn.
En ze is misschien beïnvloedbaar, maar nog steeds een volwassen vrouw die haar eigen keuzes kan maken, en daar ook voor verantwoordelijk gehouden mag worden.
Volgens mij heeft ze gewoon overal schijt aan ipv dat ze zo beïnvloedbaar is
Dat filmpje in rotterdam voor de markthal… wie zien we daar weer speechen? Isa. Had het kunnen weten. Ik hoop dat ze gearresteerd is en/of een boete heeft. Vermoeiend mens. En wat een grote muil hebben mensen tegen de politie terwijl zij fout zitten?
Wat een sneu volk, ze vinden zichzelf ook echte verzetsstrijders maar eigenlijk is het gewoon… een beetje zielig?
Dit. Soms heb ik zelfs het idee dat ze het doet als een soort promotietactiek voor zichzelf, uiteindelijk hebben mensen het linksom of rechtsom wel weer over je
Wauw wat een inspirerende woorden, echt een Messias inderdaad
Samenvatting
Megalomaan much.
Sorry ik zie nu trouwens dat ik het in het ff boulevard topic heb gepost? Dat is een foutje haha…
Er valt altijd ergens voor te strijden in deze dictatuur!
Laten we t hopen
De dochter van Madonna heeft sindskort instagram en scheld werkelijk iedereen die op haar posts reageert uit, of het nou een haat of een normale/leuke comment is, bijna op alles reageert ze met “Go suck a d*ck” OID.
Net zo’n hork als d’r moeder.