FF Boulevard #5

Ohh ik zag gisteren nog een stuk over haar op het nieuws volgens mij en daar gaf ze aan dat ze nog geen afscheid van mensen nam maar tegen iedereen zei: tot de volgende keer. Lijkt me zo heftig, ook als je weet dat het eraan komt.

Lees nu dat dit 23 maart was. Dan is het nog snel gegaan zeg. Ben er echt beetje verdrietig van.

1 like

Ze zei ook dat ze volgens haar agenda niet dood kon gaan voor het einde van dit jaar.

2 likes

Och wat is dat snel gegaan zeg, wat een triest nieuws.

1 like

Ja ik las dit dus echt vanmiddag nog. Dat ze zei dat ze tot het eind van het jaar geen tijd had om dood te gaan omdat d’r agenda nog helemaal vol zat. Toen was ik nog enigszins verbaasd omdat ik onlangs gelezen had dat er geen behandelplan meer mogelijk was en dat haar geadviseerd werd om afscheid te nemen van haar naasten. Vervolgens had ze ook een berichtje op insta gepost dat ze zelf niets meer kon posten, maar daarna kwam ineens weer een filmpje ter promotie van haar masterclass en dus dat nieuwsbericht wat ik vanmiddag las, waardoor ik dacht dat het toch weer beter met
haar ging. Uiteindelijk dus toch nog heel onverwacht dit berichtje. Maar zoveel respect voor deze vrouw :two_hearts:

3 likes

Ach ja dit las ik vanmorgen, en net dat ze overleden is, hoe snel is het gegaan. Zo verdrietig.

2 likes

Screenshot_20210330_152426_com.instagram.android_edit_206634691736698

Die Katja Schuurman neemt het keihard op voor Bilal.

10 likes

Weet iemand eigenlijk of Ellen’s show nog goeie ratings heeft? Er was toch een hele berenput opengetrokken. Benieuwd of het invloed heeft gehad op haar succes.

4 likes

Jezus, als het om haar kind was gegaan had ze wel anders geroepen.
Wat een irritante mensen toch, bah.

31 likes

Ja, in haar stories gaat ze nog ff verder.

Ik snap niet wat er zogenaamd met de grap bedoeld wordt. 'Kan je je piemel laten kijken, met ogen dus." Huh, wat betekent dit?

2 likes

Kindermisbruik is ook al zo oud als de weg naar Rome Katja.

39 likes

Kan je je piemel laten zien. Dus zien als in kijken met je ogen zoals iedereen met zijn ogen kan zien. Dat kan dus niet want een piemel ziet niks, hij heeft namelijk geen ogen

1 like

Ja heb precies t zelfde.
Maja, good for Duncan in ieder geval! Wel heel cool voor hem.

2 likes

Ja belachelijk eigenlijk dat een kind van 12 die grap niet eens snapt terwijl hij al zo oud is als de weg naar Rome!

1 like

Compliment denk, want schijnbaar ben ik niet zo oud als de weg naar Rome.
Ik kon die grap sinds vorige week echt niet?

2 likes

Screenshot weg

20 likes

Mooi ook de vergelijking met Kaj en dan ontkennen dat jou hetzelfde zal gebeuren. Bilal waande zich echt God of zo.

De hele ‘kan je je piemel laten zien’-grap was toch allang geen grap meer toen er 17 doezoe werd geboden?

4 likes

Zeg eens auto
Zak je broek naar beneden en maak een foto

:roll_eyes:

3 likes

Hè, ik heb het filmpje niet gezien dus misschien heb ik het mis, maar ik heb niet het idee dat hij met zijn uitspraak deze grap bedoelde?

1 like

Nee, dat denk ik ook niet. Ken de grap zelf sowieso niet.

1 like