Jemig… echt bizar dit.
Ik hoop dat hij het overleefd maar man, door je hoofd geschoten worden is niet niks…
(Keek even op twitter en zag meteen een alle grenzen voorbijgaand filmpje van hem…waarom filmen mensen dit?)
Jemig… echt bizar dit.
Ik hoop dat hij het overleefd maar man, door je hoofd geschoten worden is niet niks…
(Keek even op twitter en zag meteen een alle grenzen voorbijgaand filmpje van hem…waarom filmen mensen dit?)
Zelfs boven het artikel op nu.nl staat er een foto van hem op de grond?!
Edit: gelukkig hebben ze hem aangepast. Wat stom zeg.
Moet meteen weer denken aan dat hij meewerkte aan Make Up Your Mind. Wat je ook van hem vindt, hij heeft toch wel een goed hart dat hij dit soort dingen doet. Terwijl niemand het verwachtte. En ook wat hij voor fam. Verstappen gedaan heeft…
Hoop echt dat hij het redt…
Nou de foto die nu.nl plaatst is ook super heftig?? Vind dat echt ongepast om zo op de voorpagina te plaatsen (überhaupt om te plaatsen)
nu.nl heeft ook een beetje een rare foto vind ik, waarom posten ze dit
Bah, ik vind het echt heel naar dat die walgelijke foto’s zelfs door de mainstream media (nu.nl) worden verspreid
Ja gadverdamme waarom zet de NOS dit er op? Dacht bij de NOS kan ik wel terecht voor nieuws zonder nare plaatjes
Hoe respectloos zijn mensen Hij ligt daar te vechten voor zijn leven. Ben echt misselijk van die foto’s en hoop echt dat hij het redt en hier goed uit komt
Al die mensen op Twitter die even moeten roepen van ‘ik mocht hem niet, maar dit is wel heel erg’ Hoezo dat erbij vermelden, lekker belangrijk nu wat je van die man vindt. Is gewoon vreselijk dit, punt
Pff waarom hebben vooral de nieuws websites nog steeds niet geleerd dat je dat soort beelden niet moet plaatsen. Is helemaal nergens voor nodig. Het is al zo lang geleden maar ik kan me nog steeds dat beeld van Fortuyn en van Theo herinneren, portret foto volstaat bij zulke berichtgeving.
Poe ja, dat was ook zo’n vreselijk beeld
Ik las zelfs al tweets in de trant van “karma heeft Petertje R ingehaald” wat zijn sommige mensen toch echt bedorven.
Indd. Hij weet niet wie jij bent en het boeit hem vast ook niet
Nou als mensen die dat soort dingen zeggen in karma geloven komen ze zelf ook nog wel aan de beurt. Walgelijke uitspraak
Ben er echt even stil door…
Clicks en dus relevant blijven?
Ik zou ook zeker geen reacties gaan lezen op fb. Mensen zijn echt verrot.
Wow wtf… ik heb net nog naar boulevard zitten kijken. Hopelijk wordt die dader snel gepakt en overleeft Peter het
Inderdaad. Sowieso fb comments vermijden ten aller tijd.
Even iets heel anders, waar ik eigenlijk voor kwam, maar eerst ging bijlezen.
Is het alweer oke tussen Jaimie vaes en Lil stumpert? Was Music memories aan het kijken van 538 en daar spreekt ze nog over de relatie en dat ze elkaar niet opgeven en over de bruiloft, of zou dat voorheen al opgenomen zijn?