FF Boulevard #6

Tuurlijk om zoals hierboven mensen helemaal af te schrijven vanwege een hallo (of niet) gaat ver. Toch kan voor mij ook meespelen hoe de persoonlijkheid van een acteur/zanger overkomt, ook al weet je nooit helemaal hoe het zit!

4 likes

Lijkt me echt afschuwelijk om beroemd te zijn. 1x chagrijnig en iedereen vertelt door dat je een heks bent.

Nee bedankt!

20 likes

Weet ik niet, snap dat het objectief los staat maar toen ik eens een in depth artikel las over Anthony Hopkins bijv hoe hij nooit echt had omgekeken naar zijn dochter dus basically zijn kind altijd had genegeerd etc (en welke problemen dat bij haar had veroorzaakt) vond ik het minder leuk om Joe Black te kijken. Waarin hij een hele goeie band met die dochter heeft. Nogmaals irrationeel wellicht

5 likes

Sorry voor de bron haha, maar gatver wat haat ik de pers. Stelletje hyena’s man, het gaat om een dood. Die vrouw van hem is echt een mood in dit filmpje, zo zou ik ook doen. Ondanks dat hijzelf heel vriendelijk blijft.

12 likes

135071c413efedfb02cb52fa9241f6e3

Die film is een klassieker

2 likes

Deze is niet echt hahah, is van The Onion :rofl:

5 likes

Hilarisch om te bedenken dat hij oprecht nadacht om even z’n eigen prakkie mee te nemen naar een wedstrijd, want ja, een hotdog in zo’n stadion kost toch al gauw 5 dollar :rofl:
Ben zo benieuwd hoe dit hele gebeuren tot stand is gekomen.
Was de chilli koud, of heeft hij het even op mogen warmen ergens? Had hij z’n eigen bestek mee in een zakje?
Zo veel vragen.

4 likes

Ik ook!!! Ik wil echt dat dit waar was haha.

2 likes

Ik moet zeggen ik ben het helemaal met hem eens

2 likes

Ik snap dit ff niet, lees dat het nep is dit is dus in scĂšne gezet? Why, wie verzint dit haha

Oh ik wilde reageren op de post van @dilla die met Jack nicholson.

1 like

Alles op die website is nep, net als de speld

Volgens mij is het wel minder bekend dat het satire is die site dan bij de speld. De speld was het leukst toen de helft nog dacht dat het echt was :joy:

2 likes

Oh dat denk ik niet hoor

8 likes

Het dochtertje van Ronnie Flex en Demi de Boer is geboren. Ze heet Rémi. Moet zeggen dat ik er wel een beetje om moest gniffelen dat je je dochter Rémi noemt als je zelf Demi heet, heeft toch een beetje een Peppi en Kokki effect.

46 likes

Ja dat dacht ik ook, maar blijkbaar heeft Ronnie Flex twee alter ego’s die hij Nori en RĂ©mi genoemd heeft, waar hij ook twee albums naar genoemd heeft. Dus ik denk dat zijn beiden kinderen daarom zo heten?
image

Wel echt hele lieve foto’s :heart: En ook een lieve naam!

14 likes

Haha, lekkere tongtwister. Ronnie, Nori, Demi en Remi.

27 likes

Misschien ben ik ouderwets hoor, maar het eerste wat ik dacht was Rémi is best leuk
 voor een jongetje

2 likes

:expressionless:

49 likes

De volgende wordt Donnie

14 likes

Ohhh het is een meisje? Haha door de naam dacht ik dat hij een zoon had gekregen

3 likes