FF Boulevard #6

Schijnt ook dat ie het nog steeds doet

1 like

Alberta?

21 likes

Hahaha wow zij lijkt hier echt op

25 likes

Hallo hij heeft wel zijn hele verhaal bij Linda gedaan hoor, voor hem was dat ook echt niet makkelijk.

10 likes

Tja dat is waar, ik bedoel hij is uiteindelijk het slachtoffer in het hele verhaal natuurlijk, maar ik wil toch even wachten tot het volgende John Ewbank gedicht waar Marco zijn gouden stem overheen giet, voor ik Leontien en de dames met wie hij het deed volledig als valse heksen op de brandstapel gooi. Ik bedoel
misschien komt er wel een nummer met “Ik ben ook maar een mens” als titel. Draag me weg, leg me aan het zuurstof
moet al janken bij het idee van t verhaal van de arme man.

18 likes

Z’n piemel? :crazy_face:

8 likes

Nou Maarten, niet jaloers worden nu.

10 likes

Dit plaatst de verloofde van Britney. Weet iemand waar dat over gaat?

1 like

Prinses Amalia: ‘Als mijn vader nu iets overkomt, zou ik vragen of mijn moeder het eerst een paar jaar wil overnemen’

Interessant profiel. Ik vraag me alleen af waarom de keuze voor De Breij om hem te schrijven.

14 likes

Ik iedere krant staan nu andere citaten. Ben benieuwd wat er nog nieuw is in het boek straks.

1 like

Hij heeft een interview met de NY Times gehad die niet bepaald positief is: Who Is Sam Asghari, Britney Spears's Boyfriend? - The New York Times.

3 likes

Ik denk dat Amalia zelf Claudia de Breij goed/leuk vindt, en genoeg vertrouwen in haar had om dit boek te schrijven.

7 likes

Ja en waarschijnlijk wilden ze geen kritische journalist maar meer een gezellig verhaal zei een royaldeskundige op tv :nerd_face:

11 likes

Was nooit van plan het boek te kopen, dus dat vind ik wel chill eigenlijk haahahahha :joy:

@Gjirokaster nu je het zegt, het zit er zo bij mij ingeprent dat zij niets voor haarzelf bepaalt dat ik dacht dat zij gewoon iemand toegewezen heeft gekregen :woman_facepalming: Maar lijkt me logischer inderdaad dat ze zelf ook inspraak heeft gehad in wie ze haar persoonlijke verhaal toevertrouwt :sweat_smile:

1 like

Lol, Sam zelf lijkt me niet eens zo’n slechte gast maar die mensen om hem heen
 dit artikel schreeuwt echt heel luid “profiterende mislukkeling” :grimacing:

3 likes

Oh ja dan kun je beter een vrouw kiezen idd😝

1 like

Ja, volgens mij mag elke nieuwe koning(in) op haar 18e haar eigen biograaf kiezen!

4 likes

Eh???

3 likes

Moeten ze niet met de cameraman in gesprek

37 likes

Ik denk dat het probleem is dat ze niet weten wie het is

2 likes