FF Boulevard #6

Met alleen het slachtoffer filmen schiet toch niemand iets op

Noo ik schrik hier echt van ook. Hoop echt dat hij het redt! Hoewel een schot door je hoofd…. :disappointed_relieved:
Hopelijk wordt de dader gepakt en gestraft!
Hou vol Peter!

1 like

Ik deel je verontwaardiging. Ik wil dit ook niet begrijpen. Dit is zo nietsontziend, alle grenzen voorbij. Net als de moord op Derk Wiersum, echt vreselijk.

3 likes

Ik besprak dit net ook met een vriendin en ik snap echt het gedeelte van ok snel filmen voor eventueel bewijs of zo. Ik was laatst getuige van een vechtpartij vanuit mijn huis dat heb ik ook gefilmd in paniek en uiteindelijk toen de politie er was die beelden aan hun laten zien.

Maar idd het verspreiden daar kan ik echt niet bij

1 like

De daders zijn gepakt zie ik bij Fawry maar weet niet of dat betrouwbaar is

Edit: oh was al gezegd zie ik

1 like

Het was meer mijn reactie op dit filmpje inderdaad, het was niet helpend. Ik was gewoon zo verontwaardigd. Ik mag hopen dat als er zoiets met mij gebeurt dat mensen dan eerst gaan bellen ipv filmen, dat bedoelde ik te zeggen. Maar je hebt zeker gelijk dat het in andere situaties helpend kan zijn.

Je zult ook maar getuige zijn hiervan of eerste hulp verleend hebben. Hoop dat die mensen ook de juiste hulp krijgen

8 likes

Ja dat verwacht ik ook

Op Twitter gaat nu zelf een bericht rond dat hij zou zijn overleden. Hopelijk fake nieuws ! :pleading_face:

1 like

Ik vrees eerlijk gezegd van niet…

Ik hoop dat het fake is maar ik vrees het ergste…

Op RTL hebben ze een extra uitzending nu

1 like

Ja juist door zo’n publiek persoon te liquideren willen ze een groots signaal afgeven. En andere mensen/journalisten intimideren en ze in het vervolg 3x extra laten nadenken voordat die iets slechts over ā€˜hen’ zeggen.

1 like

Godver ook weer mensen op FB die de foto’s posten met ā€œOh Peter :cry:ā€ captions. Ik wil die foto’s helemaal niet zien, ga weg.

Ik bedoelde meer belachelijk hoe zo iets gaat. Toch schandalig dat mensen fake nieuws over zoiets maken

1 like

Zolang NOS of RTL niks zegt ga ik er gewoon niet vanuit.

10 likes

Ja precies, laten zien dat ze nergens voor terugdeinzen/voor niemand bang zijn

Op ned 2 is nu ook extra nieiws

Persbericht polite heeft aan zwaargewond en beveiliging bij het ziekenhuis.

1 like

Ja ga dat vooral even zeggen nadat iemand is neergeschoten… Lijkt me ook lastig als zo’n publiekelijk persoon dat als je het overleefd (wat we natuurlijk hopen), dat ook breed uitgemeten wordt, dus dat de verkeerde personen dat ook horen. Super heftig. Ben er ook helemaal naar van en snap dit echt niet.

1 like

Ja dat was echt een hele absurde vraag?? Natuurlijk gaan ze dat niet beantwoorden, en maar beter ook van niet. Bah.

1 like