Je zult ook maar getuige zijn hiervan of eerste hulp verleend hebben. Hoop dat die mensen ook de juiste hulp krijgen
Ja dat verwacht ik ook
Op Twitter gaat nu zelf een bericht rond dat hij zou zijn overleden. Hopelijk fake nieuws ! 
Ik vrees eerlijk gezegd van nietā¦
Ik hoop dat het fake is maar ik vrees het ergsteā¦
Op RTL hebben ze een extra uitzending nu
Godver ook weer mensen op FB die de fotoās posten met āOh Peter
ā captions. Ik wil die fotoās helemaal niet zien, ga weg.
Ik bedoelde meer belachelijk hoe zo iets gaat. Toch schandalig dat mensen fake nieuws over zoiets maken
Zolang NOS of RTL niks zegt ga ik er gewoon niet vanuit.
Ja precies, laten zien dat ze nergens voor terugdeinzen/voor niemand bang zijn
Op ned 2 is nu ook extra nieiws
Persbericht polite heeft aan zwaargewond en beveiliging bij het ziekenhuis.
Ja ga dat vooral even zeggen nadat iemand is neergeschoten⦠Lijkt me ook lastig als zoān publiekelijk persoon dat als je het overleefd (wat we natuurlijk hopen), dat ook breed uitgemeten wordt, dus dat de verkeerde personen dat ook horen. Super heftig. Ben er ook helemaal naar van en snap dit echt niet.
Ja dat was echt een hele absurde vraag?? Natuurlijk gaan ze dat niet beantwoorden, en maar beter ook van niet. Bah.
Zou het niet meer een statement zijn? Om aan te geven dat het dus ook niet uitmaakt wie je bent, maar dat gewoonweg niemand veilig is en dan is hij t ideale doelwit als publiek figuur
Edit: had nog niet bij gelezen, iets te voorbarig geantwoord
Ik weet er niet genoeg van, maar krijg soms het idee dat deze types juist alleen maar met hun eigen onderlinge machtsstrijd bezig zijn en het niet eens interesseert hoe dat de samenleving terroriseert (vergismoorden, zwaar geweld in woonwijken, journalisten en advocaten). Ik weet niet wat erger is.
Als de nieuwssites geen push-bericht uitsturen, heeft nog niemand de informatie kunnen bevestigen/controleren. Sociale media is een onbetrouwbare bron op dit moment.
Ik hoop dat wonderen bestaan. Dat hij een spoedoperatie ingaat waarbij artsen met gouden handen de kogel eruit kunnen halen en de schade beperkt tot nihil is. Laat hem dit overleven.
Wat mij nog wanhopiger maakt is dat je niet terug kan vechten. Hoe maak je deze mensen kapot? Waar raak je deze mensen zodat het pijn doet en ze het niet in hun hoofd halen dit nog een keer te doen? Deze monsters zijn levensgevaarlijk 
Ik moet nu denken aan de ouders van Nicky Verstappen. Peter stond dichtbij en hadden een goeie band omdat hij heel erg bij de zaak betrokken was en dan wordt nog iemand dichtbij zo behandeld⦠gadver 
Een goede liveblog:
Laten we geen onbevestigde berichten herhalen op dit forum. Heeft precies niemand wat aan
Oh super stom, in de beschrijving staat ook dat dit in april al opgenomen is