Ik kijk het nu terug. Hij kwam altijd ‘gewoon’ hyper en enthousiast over in Helemaal T Einde. Watskebuuuurt met die man… Hopelijk komt daar een antwoord op
Wat sneu voor die kinderen zeg.
Het lijkt erop alsof ze ook in een soort voedingssupplementen piramidespel zitten
Waarom? (Echt benieuwd)
Ik ben ook heel benieuwd waarom! Ik vind hem in al die politieprogrammas en die over de Yes we can clinic altijd super sympathiek overkomen
Ik heb dat ook. Weet niet meer precies waarom, maar ik geloof dat hij in het begin van zijn carrière het niet zo nauw nam met ethiek en fatsoen. Zo maakte hij misbruik van de kwetsbaarheid van mensen voor zijn programma’s, dacht ik. Ik hoop dat jij nog weet hoe het precies zat, @Pantalones.
Ik vind zijn programma’s ook perfect om op een ‘luchtige’ manier dingen te leren en nieuwe dingen te zien. Fijne man!
Hij heeft een beetje een Louis Theroux-achtige werkwijze maar is dan niet zo awkward als Louis Theroux is. Laatst zag ik hem bij (ik meen) Bureau Hofstad een net aangehouden verdachte wat vragen stellen en dat was wel wat ongemakkelijk, maar wel gewoon sympathiek.
Haha ik las kersten-gel.
Ik denk bij Ewout Genemans alleen maar aan mijn Zoop fan periode
Haha lekker diep in zo’n shady bedrijf en zichzelf dan financieel onafhankelijk noemen?
Ook leuk dat ze nu als wappies in Portugal zitten waar zo’n beetje de hoogste vaccinatiegraad van Europa is toch
Ik loop al een tiiiiijd met dit gevoel, ik hoop dat je weeeeet wat ik bedoel, want ik ben tot OOOOOver m’n tot ooover m’n oooren verlieeeeefd op jouuuhouuu
Edit:
Hier is dat artikel over Ewout terug te lezen:
Ik weet nog dat er destijds wel wat om te doen was maar het heeft niet echt invloed gehad op zijn carrière
Ik vind hem net zo irritant. Hij is toch van die docu dat hij seks met een meisje ging hebben voor het eerst.
Ha, ik las ergens dat dit programma gebaseerd is op zijn stories. Ben heel benieuwd!
Ik zie hem nu voor het eerst in 100 dagen in je hoofd en ik vind hem ook heel vervelend, wordt meerdere keren op bepaald gedrag aangesproken en doet er niks mee. Terwijl ze werken met een kwetsbare doelgroep.
En de Yolanthe docu…
Wat een parel dit
Zijn manier van doen / presenteren is inderdaad niet mijn ding. Soms wel eens wat gekeken maar snel weer afgezet
Vanaf 1:23 is m’n lievelings stukje
Never ending soap dit