Maar hoe had je het voor je gezien met kritiek dan? Wat mist er volgens jou?
Ik vind Patty wel sympathiek in 4 handen op 1 buik.
Dat hij bij bepaalde situaties vraagt: waarom wordt er zo en zo gehandeld? Hoe kijken jullie hiernaar? Evalueren jullie en op welke manier?
Nu hoor ik hem vaak zeggen na een situatie: âzo zie je maar hoe belangrijk het is dat de politie er isâ, waar ik het natuurlijk mee eens ben, maar soms is er Ăłf niets aan de hand geweest of is het boeiend om te zien waarom bepaalde keuzes worden gemaakt (zie situatie uit het artikel met jongens in die kapsalon).
Het korps in Den Haag heeft eerder natuurlijk wel heel erg in de spotlight gestaan om misstanden, zowel collegiaal als met de groepsapps waarin racistische taal werd gesproken. Het lijkt me goed om daar niet aan voorbij te gaan.
Ik lig echt te gieren in bed hierom
Als ik me niet vergis wordt juist in die aflevering nog door een agent uitgelegd waarom ze er zo âheftigâ op gaan bij dat busje en ze zie je dat ze dit ook aan 1 van de mannen in het busje uitleggen.
Lees net dat Willem Engel een van de gasten was
Vind het ook zo irritant dat Ewout zo opgehemeld wordt vanwege dit programma, terwijl hij echt letterlijk niets toevoegt. Behalve dat hij soms misschien half lacherig een domme vraag stelt aan de verdachte/verwarde persoon terwijl deze laatste in de boeien geslagen staat. Hij stelt inderdaad nooit eens een kritische, meer diepgaande vraag. Het meest diepgaande wat hij weet te vragen is âis het voor jou nu ook zwaarder omdat je zelf vader bentâ en deze vraag dan x100. Ik ben blij dat dit programma er is om de mooie kanten van het politiewerk te laten zien, maar waarom ze dan zoân talentloze presentator als Ewout Genemans een soort hoofdrol in dit programma geven is mij een groot raadsel.
Sorry voor deze rant maar ik erger me echt heel erg aan deze man haha
Oooooh dat heb ik gemist
maakt het nog meer zelfingenomen
Uiteraard. Denk dat er een boel nieuwe âvriendenâ bij waren om de afwezigheid van oude vrienden te compenseren. Ik zag ook dit:
Dit denk ik ook, maar evalueren op eerdere gebeurtenissen is toch ook onderdeel van het werk? Ik ben het met @SelenaGomez eens dat wat kritischere vragen stellen juist meer diepgang aan het programma zou geven en een nog completer beeld kan geven van wat het werk inhoudt en hoeveel er wel niet bij komt kijken.
Los daarvan vind ik dat Ewout sowieso regelmatig vage vragen stelt en er gewoon een beetje bij hangt. Met als dieptepunt âwat een rotdag heâ tegen een jongen die net te horen krijgt dat zân opa overleden is. Dat was zo pijnlijk ongemakkelijk.
2021 is een raar jaar
âOok Yvonne Coldeweijer doet naar eigen zeggen onderzoek naar deze kwestie.â Zij krijgt ook echt te veel credits, alsof ze een privĂ©-detective is.
Daarop zegt ene Paul: âWat niet normaal is moet normaal worden gemaakt. Mocht het wel waar zijn, mogen ze dierenproeven op hem uitvoeren wat mij betreft.â
Frans: âEens.â
Wat is dit nou ook weer, manmanman
Al die tijd was Martin Morero meer op Marco B gebaseerd dan Rene F, blijkt Je bent toch wel heel zwak als je je door een random chick op een random dag laat afzuigen tussen de audities van kinderen door. Als het waar is natuurlijk, maar waarom zou het niet waar zijn.
En de dierenprintcollecties bij de Kruidvat
Ik heb er een dekbedhoes van
âMaar goed, dit verhaal neemt een twist omdat het dus niet gaat om een productiegrietje.â
Wat een arrogantie, wat kijkt die vrouw neer op mensen.
Jorney (eotb) is vannacht begonnen met bevallen en Odim heeft haar alleen laten gaan en is vervolgens gaan feesten
Waarom dit nou allemaal weer op social media gedeeld moet worden vind ik ook moeilijk te begrijpen, maar heb wel echt met haar te doen.
Heh. Die zin klopt toch niet? Wat niet normaal is (lees: Marco die zich onheus gedraagt) moet normaal worden? Moet het normaal worden dat mensen zich grensoverschrijdend gedragen? En daar is Lange F het mee eens?
Ik denk dat hij bedoelt dat het normaal moet worden om dierproeven te doen bij dit soort mensen