Ze heeft nog 27 miljoen op de bank las ik, dan heb je die 18k niet heeeel hard nodig…
Wauw ja! Best dapper
Ik kan deze post niet vinden… snel weggehaald? Lekker shady weer…
Die overheidssteun is toch compleet misplaatst voor iemand die miljonair is?! Doneer dat dan aan een noodlijdende horeca onderneming bijv.
HAHAHAHA nee de middenstand kan de schijt krijgen.
Voor de FFers onder ons die het aan het overwegen zijn
Hahah GOH
Of aan mij: ‘ Help schaakmat de winter door’
Nee Doutzen Kroes kan de schijt krijgen. Geld van de overheid aannemen terwijl je stervensrijk bent.
Danku voor de waarschuwing
Misschien is wel uitgekomen wat @Eddie ooit voorspeld heeft en heeft hij daarom spijt van het slijpen.
Edit: ik kan de post even niet meer terugvinden haha maar jij zei toch ooit dalijk zit iemands clit daartussen met beffen? Ik moet daar al-tijd aan denken als ik hem zie nu
Ja ze zijn nu juicechannel_ omdat die andere verwijderd is volgens mij!
juicechannel__ heet het tegenwoordig
Hahha dat had Don er dan wel ff bij kunnen zeggen in dat interview
Je verwacht het niet!
Lees net dat Jan Dulles een baby heeft gehad. Super fijn voor ze, maar in mijn hoofd dacht ik dat zijn dochtertje net was overleden dus ze zijn (gelukkig) wel echt meteen weer zwanger geraakt. Lijkt me wel echt mega heftig ook zo kort op elkaar. Echt het verschrikkelijkste wat je maar kan meemaken in je leven. Hoop dat alles goed is
Volgens mij hebben veel mensen dat account gerapporteerd omdat ze een foto van Mark Gillis zijn verwondingen (na de overval) hadden geplaatst. Oa Michella Kox was daar woest over.
Ik mag hopen dat je weet dat ik niet serieus ben
Ik moet nog steeds altijd denken aan de opmerking van @Eddie
Kan het niet meer loslaten.
Oh edit : het was al gepost zie ik nu.
Wauw na Hallmark nu ook Emma die de samenwerking met familie Meiland beëindigd
Edit: Beetje jammer alleen de preek van fawrynotsawry erachteraan dat hij tegen de cancel culture is en zou willen dat zo’n bedrijf het gesprek zou aangaan om ervan te leren… Eh vriend heb je wel gelezen wat er staat