FF Boulevard #6

Zag ik ook idd! En Roy donders een baardtransplantatie

4 likes

O damn wat een pijnlijke foto’s. Brrr

Hier had ik nog nooit van gehoord, bestaat dit wel al heel lang?

1 like

Goh, 2 klootviolen in 1 film. Wie verzint zoiets?

2 likes

Ik heb geen idee, zie het nu voor het eerst.

@kleinmaargroot ik vind die foto’s er ook heel pijnlijk uitzien idd! Vooral die rechter, daar zie je nog een klein straaltje bloed naar beneden lopen :flushed:

Sinds wanneer heeft Roy donders een eigen kliniek? :joy:

5 likes

Snap ook niet dat hij het zelf in Turkije laat doen maar dan ook zegt dat ze het vanaf nu ook in zijn kliniek in Tilburg doen. Geeft wel vertrouwen :stuck_out_tongue: :joy:

Edit oh Roy doet zelf ook dingen in de kliniek. Van de website:

“Roy heeft meerdere certificaten om zelf diverse behandelingen uit te voeren en adviseert over de mogelijkheden om cosmetische ingrepen uit te laten voeren in Istanbul (Turkije).”

1 like

Ja dat vond ik ook al zo raar. Foto van iemand die een baardtransplantarie heeft gehad zogezegd bij hun kliniek maar hij moet wel eerst naar Turkije om het zelf te ontdekken. Ehhh oké?

1 like
2 likes

Misschien heeft hij haar foto wel ergens hangen voor LOA

1 like

Is die ex nou gewoon zo shady of is hij gewoon heel direct? Hij spreekt Roy ook nog regelmatig dus waarom ga je zo roddelen over je ex? Niet sjiek :unamused:

3 likes

Moet je die comments ook lezen :joy:

3 likes

Rochel :joy::joy:

Die had ik nog niet eens gezien :roflmao:

1 like

Nou maar echt?!!

1 like

Niek van The Bachelorette heeft een paar maanden geleden ook een baardtransplantatie gedaan in Turkije.

1 like

Dit klinkt echt alsof hij een nieuwe carrière ziet in Sinterklaas zijn.

13 likes

Hahaha ja ik vond baardhaartransplantatie zo’n lang woord!

1 like

Ze was zo slecht dat die weer naar de terug ging er was er maar een slecht en dat was jij Rochel

ik ga stuk, echt alsof het mean girls is dit
image

14 likes

Zouden de Viva-ers daar hun nieuwe onderkomen hebben gevonden :coffee:

4 likes