Wow, indrukwekkend hoor. Mooi dat zoveel mensen hem nog een laatste eer willen bewijzen.
Las net ook dit:
Wow, indrukwekkend hoor. Mooi dat zoveel mensen hem nog een laatste eer willen bewijzen.
Las net ook dit:
Ook gewoon praktisch alle radiozenders. Echt heel mooi 
Op de een of andere manier komt het echt nog niet aan bij mij. Telkens als ik ergens weer lees ‘het overlijden van Peter r.’ Dan denk ik: heh?? Echt telkens een error in mijn hoofd.
Dat herken ik, ik heb ook steeds dat ik opeens denk NEEEE dat kan niet! Peter nooit meer live op tv?!
Echt he. Ik volgde zijn werk niet op de voet maar je bent wel gewend dat hij regelmatig in het nieuws is met een belangrijke zaak of doorbraak. Kan me ook nirt voorstellen dat dat nu echt klaar is.
Ik ben ook heel.benieuwd wanneer het uitgebreide verhaal komt van wat er nou precies gebeurd is en hoe hij er aan toe was.
Ik was gisteren heel dicht bij ‘de plek’ dus ging even kijken. Nog nooit zóveel bloemen gezien. Dat was ook echt heel indrukwekkend. Vond het zo gek en verdrietig om te bedenken dat hij daar gewoon vermoord is… Blijft echt verschrikkelijk.
Ik zal vast niet de enige in NL zijn die benieuwd is naar de exacte toedracht? Wie zit er achter, hoe en waarom is dit gedaan? Is het Taghi of komt het uit een andere hoek? Was er serieuze dreiging bekent, was dit lang gepland? Het komt zo ‘ondoordacht’ over gezien de plek en het tijdstip en dat ze binnen een uur al opgepakt zijn.
En ook of er nog hoop is geweest op echt herstel.
Snap wat je bedoelt hoor. Overigens zei Peter vd Vorst tijdens de uitzending vorige week bij boulevard dat het naar omstandigheden best goed met hem ging, en dat hij toen woensdag opeens achteruit was gegaan en ze donderdag door hadden dat hij het toch niet ging halen.
Partner Peter wilde hem publiek eren maar moet nu om veiligheidsredenen anoniem blijven.
Daarvoor was ze ook anoniem, maar dat was vrijwillig. Pfff, toch heftig. Kan mij niet voorstellen dat je op zo’n verschrikkelijke manier je geliefde moet verliezen.
Ze heeft de laatste berichten vlak voor ze hem eigenlijk zou ontmoeten laten publiceren
Die zeggen weinig maar ook veel ofzo.
Jeetje ben weer even stil door het interview… mooi om te lezen hoe liefdevol ze over hem praat maar inderdaad wat een onbeschrijfelijk verdriet…
Ja, ze spreekt met zoveel liefde over hem. Wat een verlies 
Jeetje wat heftig dit interview! Zo kwetsbaar. Het lijkt of ze echt in een enorm lastige positie zit nu, alsof ze wel graag naar buiten wil treden als zijn partner. Maar vanwege veiligheidsoverwegingen kan dat niet.
Wat een heftig artikel. En als ik het zo lees moet Olcay heel voorzichtig zijn met wat ze online gooit. Volgensmij heeft Olcay ook de eerste letter van haar voornaam genoemd maar zelfs daar zouden ze voorzichtig mee moeten zijn als ik het zo lees.
Wow wat aangrijpend. Zijn overleden is voor veel Nederlanders al zo groots, laat staan als het je vader of partner is. Echt hartverscheurend.
Ja, hierna vind ik het al helemaal onbegrijpelijk dat Olcay haar zo in de kijker gooide. Daar is gewoon niet goed over nagedacht? Maar tegelijkertijd heeft zij die partner natuurlijk echt gezien en is het misschien een soort wanhoop om iets voor haar te kunnen doen en dat publieke eerbetoon voor haar te krijgen. Maar nog steeds niet slim. Echt zo dubbel, iets met een kat in het nauw ofzo 
@ClaireCharlotte klopt ook, ze wil graag laten zien wie zij is omdat hij graag hun liefde openbaar wilde maar zij wilde anoniem blijven. En nu is het te laat 
Echt super dom van Olcay, stel je voor joh dat die partner nu iets overkomt… dankzij haar met al haar tips. Vergeef je jezelf toch ook nooit?
Alhoewel ik ergens denk dat Taghi en zn matties echt al wel weten wie de partner van Peter is hoor. Geloof best dat ze het voor het grote publiek hebben weten te verbergen. Maar er vanuitgaande dat ze Peter ook weleens gevolgd/geschaduwd hebben, dan hebben ze haar sowieso gezien en weten ze hoogstwaarschijnlijk ook wel waar ze woont.
Hartverscheurend dit
Ik vind dat laatste dus echt een vreselijk enge gedachte. Het idee dat je gewoon gevolgd en bespioneert kan worden zonder dat je het zelf misschien door hebt 
Ja ik ook! Een vrouw die ik ken is zo maanden geschaduwd door een privé detective, ingeschakeld door haar ex man. Om te bewijzen dat ze financieel prima rond kon komen en hij minder alimentatie wilde betalen etc. Allemaal foto’s waarop ze op het terras zat met vriendinnen, een winkel uit liep met een tasje in haar hand. Zij was ook compleet in shock toen al die foto’s ineens gebruikt werden en heeft zich ook echt wel onveilig gevoeld, want ze had dus NIKS gemerkt al die maanden.
Bizar! Mag dat eigenlijk zomaar wel?