FF Boulevard #6

https://www.hln.be/dossier-onderzoek-vermeend-kindermisbruik-vlaamse-acteur/vlaamse-acteur-51-uit-verschillende-jeugdreeksen-opgepakt-voor-vermeend-kindermisbruik-na-onderzoek-hln~a866e194/

Bah en hij heeft dus in heel veel kinderprogrammas gespeeld.

Ik hoorde het vandaag op de radio, vraag me af waarom hij anoniem gehouden wordt? Weet iemand dat?
Hoop dat het gerecht dit serieus neemt.

1 like

Om het gerecht zijn werk te laten doen. Komt steeds vaker voor dat er een (online) heksenjacht ontstaat waardoor het proces in het gedrang komt.
Daders krijgen regelmatig ook strafvermindering omdat ze reeds aan de publieke schandpaal zijn genageld. Wellicht ook om de slachtoffers te beschermen wanneer iedereen weet wie het exact is

3 likes

Ja dit las ik ook net, maar hij schijnt deze reactie ook alweer weggehaald te hebben. Vreemd

1 like

Ah ja duidelijk! Dank je voor de uitleg

2 likes

Dany van tvoh heeft zijn liedje uitgebracht ‘Fragile’

3 likes

Ah ja had er over gepost in de TVOH topic! Kort interview over de betekenis van het nummer

2 likes

In de meeste facebookcomments op artikels erover is hij al ‘ontmaskerd’ blijkbaar, echt gek hoe snel dat gaat.

Omdat het niet zo moeilijk was met de informatie die voor handen is.
Ik ben vanmorgen ook via de programma’s van Studio100 gaan zoeken wie het zou kunnen zijn. Ik heb ook een naam gevonden van een man die overeenkomt met de beperkte informatie en qua uiterlijk wel eens de gecensureerde man zou kunnen zijn.
Naar aanleiding van jou bericht ben ik snel op FB gaan kijken en het is inderdaad dezelfde naam als die ik vanmiddag vond.

3 likes

Heb je daar misschien dezelfde foto als hier :joy:

1 like

Huh nee haha, wat dan? Op instagram gewoon een. foto van mij.

Oy…dit ziet er gewoon uit alsof je door een wesp in je bek gestoken bent. Het past totaal niet bij d’r gezicht. Als ze t zelf mooi vind, prima.

12 likes

Hahaha ik had dit accent helemaal niet verwacht

16 likes

Ligt het aan mij of zit haar haar heel hoog? Alsof het een pruik is maar het is gewoon haar haar?

Die stem is ook zo bijzonder. Een soort hele milde rokersstem meets zachte G. Is dit Brabants of Limburgs ofzo?

3 likes

India komt uit limburg

10 likes

Ali B :wink:ze is gek op BNers

1 like

Die lippen, echt niet mooi.

Maar wat een onzin ook. Ze zegt dat je kunstenaar niet kunt worden, zo wordt je geboren.
Maar haar vader mocht geen kunstenaar worden van zijn ouders. Spreekt zichzelf lekker tegen.

8 likes

Zo’n verschil ook, haar mond met haar zusjes mond…

15 likes

hahaha ik ook niet, echt een soort van I can see your voice effect

2 likes

Hahah ja dat viel mij ook op

1 like