Direct gevolgd, zie dat Kim haar ook volgt haha
Zouden zij in de groepschat zitten van omg heb je die post gezien ze hebben je door
Gescheiden van tafel en bed betekent eigenlijk dat je wel uit elkaar bent, maar op papier getrouwd blijft. Charles en Diana hebben dit bijvoorbeeld jaren gehad, dat was al officieel aangekondigd maar jaren later scheidden ze pas echt.
Wij zeiden altijd dat mijn opa en oma geschieden waten van tafel en bed omdat mijn om a naar een tehuis moest en opa niet mee kon. Hebben dat dus blijkbaar altijd verkeerd gebruikt
Volgens mij is dit echt een van de geruchten die eens in de zoveel tijd terug komt. Aangezien ze de eerste best goed verborgen heeft kunnen houden (tot een zeker punt) zal ze dat nu denk ik ook wel doen.
Bij kourt gaan die geruchten nu ook rond omdat ze wat voller lijkt dan normaal. Echt insane hoe mensen hierover speculeren.
Ik was de messenger en waar geef ik een oordeel?? Ik heb alleen gezegd dat ik denk dat ze kinderen van een vader willen. Niet wat ik ervan vindt, bijzonder hoe iemand een bericht zo anders kan interpreteren dan hoe het is opgeschreven
Je hebt toch een gekke kronkel in je hoofd als je zoveel aan een huis wil uitgeven
Wel heel begrijpelijk, letterlijk klopt het ook gewoon natuurlijk.
Sowieso zoveel geld hebben, verdienen. Waarom??? Wat moet je ermee? (Jaja, ik snap het wel maar het blijft idioot). Geef de helft toch aan mensen die het nodig hebben.
Hahah ik las dit een paar jaar terug voor het eerst in een studieboek en dacht toen ook van ??? wtf bedoelen ze help
Wat moet je ook in godsnaam met zo veel ruimte? Ik vergeet dagelijks dat ik een gang kast heb, stel je voor dat je 200 kamers hebt en je sleutels ergens laat liggen maar? Je weet niet meer in welke kamer?? Nachtmerrie
Dan koop je toch gewoon nieuwe sleutels
Je beveiliger laat je gewoon binnen toch
Ja ik snap het ook niet. Ben hier denk ik te links voor.
Ik ben duidelijk niet geschikt om rijk te zijn. Geen money mindset
En misschien geven ze ook wel een groot deel weg. Veel celebritys doen dat ook.
Noblesse oblige! Tja, als je zo exorbitant veel geld bezit dat je het nog in een leven niet op kan maken en ondertussen echt alles hebt wat je zou willen of nodig is voor een comfortabel leven, dan vind ik wel dat je dat zou moeten inzetten om anderen te helpen. Zeker in Amerika waar de verschillen zo groot zijn. Tuurlijk moet dat structurewl beter geregeld worden, maar daar op wachten is vermijden van je verantwoordelijkheid
Vraag me wel af of Kourtney nu wel een kind zou willen met Travis Barker? Want Kris heeft zelf Kendall en Kylie weer met Bruce Jenner gekregen na Robert Kardashian.
Eens dat overheden echt meer moeten afdwingen. En er is al één stap gezet met de belasting gelijkstellen op wereldniveau. Gewone mensen hoeven van mij ook niet âzomaarâ geld weg te geven maar een Jef Bezos kreeg met Amazon zelfs geld toe van de belastingdienst. Dat is gewoon wanbeleid.
5-10% belasting/donatie per miljard dat die â1%â van de wereld bezit is nog steeds peanuts.
Die hebben toch wel genoeg kinderen, zij heeft er toch drie met The Lord en hij ook een paar met die ex waarmee hij ooit die reality show had?
Ik denk dat ze zelf wel kunnen bepalen of ze genoeg kinderen hebbenâŠ