FF Boulevard #6

Ik vind haar niet zoveel knapper dan hem?

Vind ze wel bij elkaar passen eigenlijk

11 likes

Klopt, hij is ook echt geen fopwetenschapper ofzo. Ik vind het alleen altijd zo bedenkelijk dat je in Nederland als stichting of instelling voor 1 dag in de week een leerstoel kan ‘kopen’ met dat bijzonder hoogleraarschap, want dat is het feitelijk. En in zijn geval doet Naturalis dat, dus dat valt nog wel mee. Maar het staat daardoor niet helemaal los van z’n bekendheid en is dus in principe ook van tijdelijke duur.

Hij is indirect mijn collega en inderdaad niet echt dat hij nou bekend staat als degene die je moet hebben als je iets moet weten maar vooral als promotie doet hij het goed voor ons

4 likes

Ben ik de enige die Freek & Franka echt heel cute vindt klinken.

58 likes

Ik ben hem ooit in Miami tegengekomen toen hij luid bellend in een koffietent zat, waar ik ook aan het ontbijten was. Ik vond hem toen niet echt sympathiek overkomen richting het personeel. Dat zegt voor mij veel. Maar misschien had hij zijn dag niet. Kan ook natuurlijk.

1 like

Omdat uiterlijk maar uiterlijk is? Rare vraag vind ik het.

8 likes

Naast dat het kwestie van smaak is, is het toch universeel bekend dat knap zijn voor vrouwen veel belangrijker is dan voor mannen? Een mans conventionele aantrekkelijkheid en status hangen veel meer samen met macht, intelligentie, geld, etc, dan die van de vrouw. Een vrouw komt zonder knap gevonden te worden (zeker in de media) een stuk minder makkelijk verder, waardoor je aAn De ToP enorm veel uitzonderlijk knappe vrouwen hebt en een hoop middelmatig ogende mannen.

16 likes

€€€

1 like

Waarom geloof ik dit niet… :eyes:

Edit: Gaat over Rosanna en Niels van Temptation ooit.

9 likes

Dit is toch gewoon sarcasme

36 likes

Achterlijke vraag, Rosanna wil toch juist dat mensen vragen stellen?

‘Wat is je pincode’ of ‘zou je die en die vermoorden’ zou ik achterlijker vinden dan ‘waar praat je over’ :joy:

2 likes

De achternamen ook! Vonk & Vedder. Klinkt als een hip Amsterdams merkje

46 likes

Oh wauw ik zag de aankondiging wel maar ik heb me niet gerealiseerd dat zij dat was. Wel leuk☺️

1 like

Oké dit is Oud Nieuws maar mij helemaal langsgegaan, dus wilde het even delen.

Voor de reünie van de OG Bennifer had Ben Afleck een pr Corona relatie met Ana de Armas, tegenspeelster in een nieuwe film.

Dus dit:

Ze waren overal en heel duidelijk staged foto’s zoals dit:

En toen ging het ineens uit en ging Ben’a broer Casey Afleck verkleed als vuilnisman de Ana Cutout weggooien:

Maar het beste van dit alles is deze tweet:

Dus even samengevat de vorige ‘relatie’ van Ben. Ben (haha) benieuwd of de relatie met Jennifer ook zulke momenten krijgt. En ik wil de rugtatoo weer zien

49 likes

De Bennifer reunie is ook zo nep als maar zijn kan.

6 likes

Echt? Had ergens gehoopt van niet

2 likes

Ik speculeer maar wat, maar ik denk t wel. Al zoveel gestagede foto’s. En ik ben biased want ik vind Jennifer een talentloze opportunist:P

7 likes

YESSS, ik kan ze echt niet meer zien

3 likes

1 like

Ok ik wilde de I don’t know her gif plaatsen maar werkt niet :nerd_face:

1 like