Ja dit vind ik ook ja, en las deze reactie al op meerdere platforms. Schijnbaar is/was het papierwerk omtrent het gebruik van die foto’s niet op orde, maar die verantwoordelijk ligt toch echt bij zijn ouders indd.
Maar de zwembroek is wel een belangrijk detail, zijn probleem met de cover is niet per se dat er een foto van hem is gebruikt, maar dat er een foto van hem is gebruikt waarop hij naakt is. Dat hij de foto later nog gerecreëerd heeft met een zwembroek aan doet daar niks aan af. Hij geeft ook aan dat zijn legal guardians niet met de foto akkoord zouden zijn gegaan, als dat waar is, vind ik dat wel heel kwalijk.
Ik zeg overigens niet dat ik het met hem eens ben, ik ben vooral benieuwd naar wat er toen is afgesproken en wat er uit de rechtzaak gaat komen.
Hij eist ‘maar’ 150000 las ik ergens.
Zijn ouders hebben 200 gekregen destijds…
Lijkt mij geen rechtzaak waard.
Persoonlijk vind ik het hypocriet. Vraag me af of hij Nirvana nog steeds had aangeklaagd als hij er dik aan verdient had? En zijn ouders blijven verantwoordelijk, het lijkt me namelijk niet zo dat ze met een pistool op het hoofd gedwongen zijn om toestemming te geven voor die foto.
Vind het eigenlijk gewoon heel sneu en geeft op deze manier voor mijn gevoel een negatieve lading op de nagedachtenis van Kurt.
Ja ik begrijp wel wat je zegt, en dat hij nu pas een naar gevoel krijgt over die foto terwijl hij er eerder nog ‘mee te koop liep’ (beetje te sterk geformuleerd maar weet ff niet hoe ik het anders moet omschrijven) is zijn goed recht, dat is wel zo.
Kijk eens even wie ons Freek aan de haak heeft geslagen. Het is… geen krokodil… maar een van de zusters Vedder
Wauw wat een knappe vrouw is dat! Leuk voor ze samen.
Ik geloof er echt niks van dat deze man écht achter zijn zaak staat, andere zou je in Amerika eerder 30 miljoen eisen dan 150.000. Misschien hard, maar ik geloof echt dat ‘ie gewoon geld nodig heeft.
Ik denk dat hij gewoon hoopt dat ze gaan schikken, dat kan best voor dat bedrag
Hahah ik heb elke keer de hoop dat ie dan voor een mede biologe gaat en dat ze samen superveel over dieren weten en bioloog babies krijgen. Echt een powerhouse-familie. Maar helaas weer niet
Hij heeft een eigen memepagina, wat wil je nog meer?
Nee maar even serieus: hij is hartstikke slim (hoogleraar), gepassioneerd over zijn vak, niet vies van de sportschool, kan goed met kinderen omgaan, en ik ken hem niet persoonlijk maar hij is vast ook vriendelijk of grappig of wat dan ook. Ik zou hem nou niet meteen definiëren als middelmatig.
Soms
Wel bijzonder hoogleraar. Wil niet beweren dat hij niet slim is hoor, maar er zit wel echt een behoorlijk verschil tussen gewoon hoogleraar en bijzonder hoogleraar.
Oh verkeerd onthouden! Hij heeft wel ook een PhD meen ik dus dom is hij in ieder geval niet
Ik vind haar niet zoveel knapper dan hem?
Vind ze wel bij elkaar passen eigenlijk
Klopt, hij is ook echt geen fopwetenschapper ofzo. Ik vind het alleen altijd zo bedenkelijk dat je in Nederland als stichting of instelling voor 1 dag in de week een leerstoel kan ‘kopen’ met dat bijzonder hoogleraarschap, want dat is het feitelijk. En in zijn geval doet Naturalis dat, dus dat valt nog wel mee. Maar het staat daardoor niet helemaal los van z’n bekendheid en is dus in principe ook van tijdelijke duur.
Hij is indirect mijn collega en inderdaad niet echt dat hij nou bekend staat als degene die je moet hebben als je iets moet weten maar vooral als promotie doet hij het goed voor ons
Ben ik de enige die Freek & Franka echt heel cute vindt klinken.
Ik ben hem ooit in Miami tegengekomen toen hij luid bellend in een koffietent zat, waar ik ook aan het ontbijten was. Ik vond hem toen niet echt sympathiek overkomen richting het personeel. Dat zegt voor mij veel. Maar misschien had hij zijn dag niet. Kan ook natuurlijk.
Omdat uiterlijk maar uiterlijk is? Rare vraag vind ik het.