Over dat black sound heb je zeker een punt. Ga ik me nog in verdiepen, heel lelijk wanneer black artists niet op waarde worden geschat/betaald.
Dit ging over de YT link van hierboven, dus meer over dat ghost voices gedoe en vermeende liedjes “pikken” in deze concrete gevallen. Zo’n ophef maar dus de vraag of het ook echt zo is gegaan. Dat sommige mensen zeggen jlo heeft Im real gestolen. Maar het was kennelijk een remix op al een bestaande jennifer song. Ja rule wilde dat ashanti dat nummer voor jen mee schreef en zij vond dat zelf ook prima.
Ik weet niet of Jlo toen ook betrokken was bij wie de credits moet/mag krijgen op het album (toen ze nog niet zelf alle creative control had). En zeker: ieder moet de credits krijgen die ze verdienen.
En dat meezingen. Jaa bij chorus hoor je idd steeds andere stemmen. Maar haar eigen stem was wel veel luider. Nogmaals zelfs een Toni deed dat (chorus met meerdere stemmen) en Toni can sing the house down: https://youtu.be/9_hKXk2qSuw
hier hoor je dat ook goed. De main artist doet dan zeg maar lekker harder bleren terwijl back ground zingers gwn standaard refrein zingen voor het contrast effect. Jlo kan toch niet eens willen beweren dat dit haar eigen stem is, is zo overduidelijk en inmiddels ook breed bekend. Deed ze dus echt alsof dit haar eigen stemmen zijn? heel raar