FF Boulevard #6

Uit eigen ervaring met beide ouders waarvan directe behandeling van ziekte niet meer aansloeg werd er min of meer ook gesproken van uitbehandeld/opgegeven. Heb daar zelf nooit echt over nagedacht of dat fout is of niet om te zeggen, want het was ook gewoon de waarheid. Beide ziekten waren niet meer te genezen, alleen pijnbestrijding was nog mogelijk.

Is het een ongelukkig woord om te zeggen? Ja. Maar in de volksmond hoor je dit nu eenmaal heel vaak. Wil niet zeggen dat degene die de reactie plaatste het respectloos bedoelde.

1 like

Nou ik moet zeggen dat ‘moraalridder op oorlogspad’ wel echt een mooie geuzennaam is

25 likes

Ik zie een nieuwe titel aankomen!

3 likes

Ik vind het echt verschrikkelijk dat Johnny de Mol nu een eigen talkshow krijgt he. Wat een verderfelijke man

29 likes

Ach, gaat wel binnen 2 weken van de buis

1 like

Oh dat zou zeker super zijn!

Wow ik schrik van de insta story van Monique Westerberg ofzo. De moeder van André Hazes 3.
Wat heeft zij met zichzelf gedaan? Ook nep tanden?

Ja het lijkt alsof ze haar tanden en lippen heel lastig en onwennig beweegt op pratend beeld

3 likes

Misschien mondhoeken laten liften met botox of bovenlip beetje laten bijwerken met fillers. Ze heeft zo’n onnatuurlijke krul in de zijkant van haar mond

5 likes

Zeg dan wrooom :frowning:

1 like

Nou Fajah, waarschijnlijk gaan we als de dijken doorbreken wél eerst zandzakken verdelen en daarna dus die dijken fixen. Aangezien je het niet kunt repareren als je hele land onderloopt. Slimpie

12 likes

Oh haha, vond fajah toch al irritant. Ben blij dat Monique nog wat gezond verstand heeft, zal het even veranderen

1 like

Fajah plaatst nu stories dat het uit z’n verband getrokken is

Maar wat is er met haar wangen gebeurd!? (Filler) lijkt wel de plaaggeest van Bassie en Adriaan

1 like

Ik heb dus met Fajah wat anderen hier met Dennis Schouten hebben. Vind haar zo charismatisch en energiek, dat ik haar niet kan haten hoeveel stront er ook uit haar mond komt.

3 likes

Haha huh wie van hier vindt Dennis Schouten leuk dan??

24 likes

Opbiechttopic, misschien ook tekenend

https://www.forumfeminarum.nl/t/het-opbiechttopic-zonder-omg-reacties-6/23000/3004

2 likes

Ik :pleading_face:

3 likes

Nee alleen dat ze het zelf ook heeft gefilmd voor het geval dat zou gebeuren toch?
Want ze was op haar hoeden. (:laughing: )

Oh nee toch niet, een story later, had ik ff gemist. Morgen het hele verhaal!

4 likes

Hmmm, sorry als dit al voorbij is gekomen.

Ik volg altijd #boos van Tim hofman
 nu was het laatst zo dat ze volgens mij bezig zijn met een opname over een talentenjacht
 Ik volg ook altijd roddelpraat. Zij geven nu ook informatie over een talentenjacht 
 Er zou een ‘bepaalde coach’ van die talentenjacht aan kinderen hebben gezeten. ze spreken over iemand van 13 en iemand van 15

1 like

Wordt de talentenjacht ook genoemd?

1 like