Bijzonder ook dat Yvonne geen chatberichten toestaat.
Ik vind haar obsessie ook echt freaky vormen aannemen, zoals de dingen die ze zegt in die andere story’s, over dat ze elkaars foto pas na 24u hadden geliked en over wanneer hij zijn kind ophaalt. Houdt ze een logboek bij ofzo
Absoluut, ze gaat er denkt echt te lekker op.
Ik vond haar leuker toen ze Keet was. Want die kende ik destijds niet
Wow echt niet oke dit! Zeker ook omdat die Sara geen BN’er is (oké alsnog is dit een kwestie waarbij je iemand met rust moet laten).
Yvonne moet zelf eens een poosje in rehab om van haar obsessies af te komen.
Wat een nare vrouw.
Lekker bij de T, maar ze is dus ergens heen gegaan voor hulp. En dat je dan zo te kakken wordt gezet op social media, ughh Laat haar gewoon met rust.
Ze maakte Koen K ook aan de lopende band belachelijk. Zij moet echt even een poosje ontzettend goed gaan nadenken over wat ze de wereld wil meegeven.
Ze lijkt totaal niet te beseffen dat ze het over mensen heeft.
Ja klopt
En 14 jarige ik zat dan van “hahHa echt een domme hoer lindsey Lohan”
Ja echt bizar hoeveel hij aan de beeldvorming van veel celebrities heeft bijgedragen. Bepaalde namen roepen bij mij nog steeds negatieve ideeën op puur door dat blog. Walgelijke kerel.
Niet eens alleen hij
Intouch, people, al die bladen die week op week foto’s publiceerden van vrouwelijke sterren in bikini op het stand en dan de cellulitis en zwembandjes omcirkelden.
Onderbewust heb ik Scarlett Johansson altijd als ‘dik’ gezien door die foto’s (want had vergelijkbare benen als ik met cellulitis en was breder dan de hele dunne sterretjes).
Ja, die hele pestcultuur werd toen compleet normaal gevonden. TMZ is ook zo’n vreselijk medium.
Perez maakte het er echt zijn levensmissie van om mensen als Lindsay Lohan, Britney, Tara Reid en Amanda Bynes volledig te ruïneren. En dat werd allemaal voor zoete koek genomen door “ons”.
Hij presenteert zichzelf tegenwoordig als een halve heilige, maar hij was echt de belichaming van een pestkop.
Never forget Jessica Simpson die moddervet en een dikke varken was. Echt walgelijk als ik er over nadenk.
TMZ doen ook al 15 jaar met de hele mannelijke redactie bijeen zitten en dat slurpen uit Starbucks bekers terwijl ze misogyne opmerkingen maken, wat Yvonne heel slecht nadoet.
Welnee kijk hij helpt Jessica Simpson!
https://perezhilton.com/jessica-simpson-body-shamed-mom-jeans-2009-open-book/
Ook zo raar, terwijl dit nog online staat gewoon
Oh ja hij deed altijd die lelijke paint tekeningen!
Ja, piemels of witte stipjes onder de neus om te suggereren dat er drugsgebruik in het spel was. Echt om te kotsen.
Yvonne gaat heel rap die kant op
Dus in plaats van celebrities uitbuiten, buit hij nu z’n kinderen uit
Ik kreeg bij die aankondiging ook het idee dat kourtney niet helemaal van tevoren op de hoogte was van die uitspraak