FF Boulevard #6

Zit wel een kern van waarheid in :innocent:

Ik begrijp niet zo goed waarom er zo wordt ‘gehaat’ dat Kylie Jenner wordt uitgenodigd voor het MET gala. Of het je smaak is of niet, de hele kardashian-jennerklan heeft wel invloed gehad op mode de afgelopen jaren. En als je dan ziet dat er ook sporters en politici worden uitgenodigd, vind ik het een beetje elitair om te doen alsof Kylie niet haute couture genoeg is voor het MET

26 likes

Nou, ik zeg alleen dat er een kern van waarheid is. Er zit ook nuance ik. Wie zou er normaal duizenden dollars neerleggen alleen om op een rode loper te lopen. Daar zit toch waanzin is en ik ga er niet vanuit dat ze dat puur voor het museum doen. En dat nuclear Wintour (ja dat is haar bijnaam) de dienst uitmaakt en iemand uitnodigt puur om hun status.

Het is een heerlijk circus wat vooral bestaat uit mooie jurken en saaie pakken. Gelukkig zijn er ontwerpers en beroemdheden die wel de creativiteit belangrijk vinden en alles uit de kast halen.

Maar het is 75% moeilijk gedoe en 25% creativiteit. En voor mij is het 100% entertainment

1 like

Hierbij wel Native sieraden

14 likes

Ik vind haar echt prachtig en ben stiekem een beetje verliefd op Billie. Maar ik ben het er wel mee eens wat jij zegt. Ik vond dat zwarte haar zoveel mooier bij haar staan. Stond beter bij haar huid en haar ogen kwamen ook veel mooier uit. Ze heeft ook een tijdje grijs haar gehad, dat was ook echt :heart_eyes:

14 likes

Ik zag net het stukje van Sarah op RTL Boulevard… Goed van ze om ook die Yvonne zo in beeld te brengen met haar gedrag. Mijn vriend zei letterlijk, wie de fuck is dit nou weer. Die stukjes deden haar absoluut geen goed! ik vraag mij af of ze zichzelf nu miss Alberta voelt om zo op tv te komen…

7 likes

Ik vind uberblonde Billie een beetje alsof er een Instagramfilter overheen zit. Ben ook meer van de zwart haar blauwe ogenlook.

Tuurlijk. Daar kickt ze alleen maar op.

1 like

Haha ja blijkbaar heeft ze er een hele video over gemaakt… Ik ga hem niet kijken want gun haar geen views!

Invloed op mode… Fashion Nova is geen mode. Dat zijn hobbezakken van polyester.

3 likes

Uhhh fashion nova steelt constant ontwerpen van grote designers die gedragen worden door (oa) de Kardashians. Of je ze nou leuk vindt of niet, je kan echt niet ontkennen dat ze trends starten die vervolgens door fashion nova en shein meteen gekopieerd worden.

8 likes

Wat is er met Tim Douwsma :woozy_face:

1 like

Niemand thuis in zijn knappe hoofd

7 likes

Zij zijn degene die toen heel lang met het bedrijf samengewerkt hebben

Ja dat

Hm maar om nou nog zo’n trap na te geven over Oezbekistan… ik weet niet

1 like

Wat is er elitair aan? We hebben het hier over een vrouw die miljardair is die fast fashion als een malle promoot en steeds weinig moeite in de dresscode van een gala stopt. Denk niet dat zij van mijn commentaar wakker ligt.

1 like

Misschien weet iemand dit, maar ik vraag me af wat er dan na dat mega rode loper moment gebeurt? Je kunt toch nooit dansen en borrelen in dit soort outfits? Staat iedereen automatisch 3 meter uit elkaar door die gigantische jurken. Wél lekker coronaproof trouwens

3 likes

Dat staat hierboven ook beschreven

Kunnen jullie wat context geven voor je iets over iemand post? Ik snap echt niks van die berichten over Tim Douwsma. Het is toch niet zo moeilijk om “Tim Douwsma is weer lekker bezig, dit is er gaande:…” te posten?

27 likes