Wat is er gebeurd kun je beter over de brunette zeggen (weet haar naam even niet meer). Sarah ziet er nog uit als Sarah, bij die ander denk ik echt WHYYY.
Fucking kut dat het überhaupt over hun uiterlijk gaat man
Ik haat dit
Alsof je ooit iemand hoort over een mannelijke acteur die ouder wordt of plastische chirurgie doet (en daarmee bedoel ik niet dat dat wel zou moeten hoor)
Damned if you do, damned if you don’t…
(als je een vrouw bent, dan )
Die hele franchise is toch uiterlijk gericht, waar wil je het bij SATC anders over hebben, de geweldige verhaallijnen en diepere acteerprestaties?
ah die onderste foto is wel echt sex and the city. Die andere zijn wat meer in lijn met de films en ik vond de styling van de serie wel beter dan de films.
Het gesprek ging eigenlijk over hun overleden collega
Kunnen we het hebben over hoe kut Carrie is? En hoe kut haar columns zijn. Dat vind ik toch onderbelicht.
Daar heb je ook geen ongelijk in, maar de aanleiding van SATC als onderwerp is nu ook de dood van een van de acteurs. Moet het dan echt direct gaan over “ooh ah zij zien er slecht uit want ze hebben wel/geen plastische chirurgie.”
En toch mis ik Samantha hier tussen…
Is dit de categorie nieuw talent?
Wat doet Monica daar dan?
Oja sorry, fixed it myself!
Ja ik twijfel nu of “hij” het juiste voornaamwoord is of dat het “ze” (meervoud) is. Of “die” inderdaad @Zemraluani
Haha ja ik twijfelde meer over het talent deel.
Leuke meid hoor, kan goed vloggen.
wat is eigenlijk in het verhaal de reden dat ze er niet is? is dat al bekend?
is het een ‘oh ja die is toevallig 3 maanden op vakantie’ verhaallijn ofzo?
gaan ze dr wel benoemen?
ben benieuwd
Altijd wordt van dit soort vrouwen gezegd dat ze Zakelijk slim zijn, ben benieuwd of dat echt zo is ofdatze gewoon heel knap en charismatisch is ofzo.
Ja dit, ik kan het echt niet aanzien, zo’n zelf absorbed kut
Dát t-shirt natuurlijk
‘Ik had ‘m eerst.’
‘nee, mijn vrouw kocht ‘m al vorig jaar voor mij.’ ‘
maar ik heb ‘m eerder aan op de landelijk verspreide foto.’