FF Boulevard #6

Ben te lui om hun bizarre uitspraken te tikken

6 likes

Nou beter toch. Eerst aan de zorg (en mij) steuntje in de rug geven. En nu opeens een samenwerking aangaan met dit.

3 likes

Hoe lang hield z’n relatie nou stand?

Rehab?

1 like

Was het applaudisseren niet genoeg
Hieraan zie je hoe opportunistisch bepaalde bedrijven zijn

1 like

Hahaha jij volgt Yvonne en/of Fawry😂

1 like

Nu ik toch Mediacourant aan het spitten ben

2 likes

Omgg dreetje vermist

Echt lullig maar ik kan echt niet wennen aan Luuk zonder bril. Hij ziet er een beetje uit alsof ie permanente hooikoorts heeft

16 likes

Oh maar echt. Ik dacht dat t aan mij lag. Keek het laatst weer na een tijdje en dacht dat ie op z’n minst net een dikke jankbui had gehad.

1 like

Ik zit een docu te kijken op discovery+ over de moord op Marianne Vaatstra, waarin ook Peter R veelvuldig aan het woord komt.

Het is echt bijna onwerkelijk om hem daar zo te zien zitten en te beseffen dat hij er nu ook niet meer is. En om dan te zien hoe hij tranen in zijn ogen krijgt als hij vertelt over het moment dat hij hoorde dat de dader is gevonden :pleading_face:

Edit: ik lees net dat hij in juni dit jaar heeft meegewerkt aan de docu, jeetje zeg

19 likes

Luuk heeft gewoon echt een ‘brilhoofd’.

4 likes

Lieke van Lexmond is op geen enkel gebied mijn meetlat.

Weet zeker dat ik ook beter kan acteren dan zij. Wat doet ze eigenlijk wel succesvol?

15 likes

Heel eerlijk: ik heb de kalender het eerste jaar dat het werd uitgebracht gekocht. Toen ik dingen las als vandaag is het een goede dag voor een operatie heb ik de kalender midden januari alweer weggegooid. Stel je eens voor dat je na maanden wachten eindelijk geopereerd kan worden maar volgens de zusjes dit geen goede dag is

Wel goed verdienmodel natuurlijk.

5 likes

Haha wat absurd. Alsof je zo’n dag kunt kiezen idd. Ja met de LOA zeker?! Dit olijke duo leeft niet op dezelfde planeet als wij :last_quarter_moon_with_face:Niet alles is maakbaar, echt gevaarlijk dit

2 likes

Ik hoor het al. Wens mij succes
afbeelding

31 likes

Hahaha, is ze ons nu aan het trollen of heeft ze te diep in haar theeglaasje gekeken

47 likes

:exploding_head:

1 like

Wow en ‘Lieke’ is Tsjetsjeens voor ‘extreem middelmatig’, ook geen toeval!

67 likes

Theeglaasje heeft ook 2 aa’s, let op jouw stemming komende dagen!

1 like

Ik heb juist heel erg het idee bij haar zus dat ze mede dankzij Lieke haar carriĂšre heeft op kunnen bouwen.

1 like