FF Boulevard #6

Waar zou ik deze mensen van kunnen kennen?

1 like

Utopia en later Temptation Island Vips

1 like

Ohhh I see. Dat stukje mist in mijn referentiekader.

3 likes

@Nescio @tessel en de ex van Long French!

(Lange Frans)

3 likes

Ah François Longue :laughing:

35 likes

Waar houdt die zich eigenlijk nog mee bezig atm, Long French?

2 likes

Die van Ronnie vind ik ook echt leuk. Ik heb daardoor nu eigenlijk een beetje een crush op hem hoe hij met Nori omgaat

3 likes

13 likes

Die is gekkie geworden!

1 like

Ah ik vind Channahs oma wel heel lief!

Ik snap eigenlijk niet zo goed in die terugblik dat Channah boos is dat hij “vreemd” ging toen ze zwanger was. Want ze zeggen toch altijd dat ze geen relatie hebben = niet samen zijn?
Dat riepen ze ook bij Linda

Hoelang geleden wist je nog wel wat Frans deed?

Want na z’n hitperiode met Baas B(art) was ie heel lang irrelevant, daarna had z’n vrouw Baas B nog bedreigd met een pistool, toen nam Frans een haartransplantatie in Turkije, toen was ie weer irrelevant, toen kwam ie met een hit met ThĂ© Lau (“zing een liedje voor me Frans, ook al is het in het Frans, zing een liedje voor me Frans”, was heel diep), toen was het weer een aantal jaar stil.

Toen werd ie wappie en opperde tijdens een podcast dat Mark Rutte misschien beter doodgeschoten kon worden en het dan misschien allemaal beter werd, maar hij wilde het zelf niet doen want hij wilde “zijn karma schoonhouden” en is dol op een goeie nachtrust. Toen ging ie steeds dieper de wappie wereld in.

Z’n beste bijdrage uit die tijd is deze gif:
afbeelding
en toen twee weken geleden werden de wappies weer boos op Lange Frans omdat hij optreed op events met QR code en dus meewerkt aan het systeem.

49 likes

Ja en het wordt ook niet duidelijk wat nu hun issue is? Ze lijken zelfs daarin van mening te verschillen

Quinten is eigenlijk een saaie huismus en Channah is op de wilde versie gevallen? Volgens mij zou ze niets liever willen dat hij gewoon thuis bleef ipv de hort op

Ik snap het niet haha. Ze is op de wilde versie gevallen maar ze wil liever dat hij thuis blijft?

1 like

Samenvatting:
Het beroep van Lange Frans is irrelevant zijn.

5 likes

Ja ze praten echt langs elkaar heen!

Quinten: “We kregen iets bij eotb. Elke dag ah drinken en wild doen. Verder ben ik in NL eigenlijk heel saai hoor, veel sporten, gezond eten, veel thuis zijn. Ze is eigenlijk op de wilde versie gevallen en wou dat ik meer zo was als toen”

Channah: “Quinten denkt alleen maar aan cardio ipv broodjes klaarmaken voor de kids of mij helpen. Als we ruzie hebben, gaat ie paar dagen weg, vreemd gaan, vluchtgedrag, niet met me praten - in de auto zitten”

???

Oooh zo! Wat raar en naar. Echt 2 mensen die niet bij elkaar passen en echt super kut dat hij ook steeds weggaat.

2 likes

Frans is de og wappie, met zn nummer ‘kamervragen’ uit 2008

8 likes

Ja en was dat nou de broer van channah? Ik was druiven aan het eten en deze serie had geen ondertiteling beschikbaar :slightly_frowning_face:

2 likes

Nee een vriend van Quinten. En net zo’n kleuter als Quinten volgens Channah.

3 likes

Kunnen we het hebben over het zweverige pad dat Giel Beelen is ingeslagen?

Wat een zeldzaam domme figuren.

8 likes