FF Boulevard #7

Ja daar dacht ik ook aan, maar volgens de verklaring van een van de slachtoffers was hij dus al vóór 2019 op zijn vingers getikt. En hij geeft zelf ook aan dat hij “streng aangesproken was door de opdrachtgever” en vervolgens alles opgebiecht had aan zijn vrouw en ze uit elkaar zijn gegaan. Dus ik ben het even kwijt.

Edit: dit moest een reactie zijn op iemand maar kan het niet meer terugvinden, dat jullie niet denken dat ik in het luchtledige praat :joy:

1 like

Wat boeit dat? Waarom vind je het niet interessant wat zijn zoon Johnny de mol te zeggen heeft? Sorry, maar vorige keer had je ook al een super grappige meme over Linda.
Doe gewoon niet.

15 likes

Ah ja eerst een opmerking maken nu komt de “huh ik snap het niet” slachtoffer rol en straks ga je ons uitleggen hoe t allemaal zit.
Is normaal hartstikke gezellig maar niet op dit moment.

22 likes

Echt verdrietig en in shock na het zien van de uitzending. Wat een horror allemaal.
Alles is even erg, maar moest bij die verhalen over Ali. B af en toe echt pauzeren…dood en dood eng.

Zo dapper van alle meiden die nu hun verhaal doen.

6 likes

Ik zie net dat videoland alle tvoh afleveringen + de docu van Ali heeft verwijderd :clap:t5: (Bron juicechannel sorry :sweat_smile: ) en alles is ook van youtube gehaald.

45 likes

Oh daarom kan ik me juist wel voorstellen dat hij het gemist heeft allemaal. In zijn buurt is iedereen natuurlijk extra op zijn hoede om dit soort dingen niet aan hem te laten merken.

Maar dat hij het presteert om de schuld alsnog bij die vrouwen te leggen snap ik echt niet😅. Wat absurd.

6 likes

Deze regisseur?

7 likes

Nee. Dit is sander hrt gaat om martijn nieman

4 likes

Is het raar om de link van de aflevering te delen (uberhaupt) op social media onder het mom dat iedereen dit zou moeten zien? Want ik denk dat de meeste mensen wel op de hoogte zijn nu dat de uitzending bestaat.
Ik heb gewoon t gevoel dat er best nog veel mensen in mijn kring (in de breedste zin van t woord) zijn die dit soort getuigenissen moeten horen voor ze t geloven.

1 like

Ik ben echt een beetje verslagen en verbijsterd om dit allemaal te lezen. Heb de aflevering zelf (nog) niet gezien en wacht daar ook even mee. Weerzinwekkend dat het nog veel erger is dan wat er de afgelopen dagen al naar buitenkwam. Ik ben zó teleurgesteld dat zo’n grote misbruikzaak zich in Nederland jarenlang pal onder ieders ogen heeft kunnen afspelen. Ben ook bang dat er nu misschien nog wel meer boven gaat komen uit deze wereld (goed als het zou gebeuren, maar niet dat er nog meer leed is). Ik hoop echt dat dit een collectieve vuist van de samenleving gaat opleveren om dit onrecht uit te roeien. Zou het liefst nu nog de straat opgaan.

6 likes

Wat een krachtig einde

Ben er wel stil van, poeh.

3 likes

Waarom verbaast het me niet dat iemand als John de Mol zo extreem clueless is en zulke achterhaalde en schadelijke denkbeelden heeft? 1982 heeft gebeld John, ze willen je victim blaming terug!

32 likes

Dat heeft de regisseur zelf gevraagd in zijn (ontkennende) reactie naar boos
“Ik wil jullie vragen mijn privacy te respecteren en mijn naam niet te noemen in jullie berichtgeving”

Staat in de beschrijving onder de video, hier de link voor de geïnteresseerden:
https://drive.google.com/file/d/14lPoAbEGeeEh_eXG9DLtoZTJmXB4S4uq/view

3 likes

Ik ben nu bij het gesprek met John de Mol en ik word met de minuut woester :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

4 likes

Maar ik vind het wel goed dat je echt ziet hoe hij denkt, zonder dat hij daarin teveel gestuurd wordt.

Een vriendin van mij zei dat ze niet zo goed oplette aan het einde en zijn reactie juist wel goed vond. Totdat wij uitlegde wat hij echt zei en toen vond ze het ook belachelijk. Wat je zegt klopt dus wel

5 likes

Ja dit ben ik echt heel erg met je eens. De verontwaardiging is in dit topic groot en op Twitter en Instagram misschien ook, maar vrees dat er nog veel meer mensen zijn die dat echt niet (genoeg) doorzien. Wat iemand eerder al schreef weet niet meer wie, ben ook bang dat wat hij zegt een breed gedragen visie is in de maatschappij en dat voor velen “vrouwen moeten het meer & eerder melden” de takeaway gaat zijn die hiervan blijft hangen.

Ben bang is zacht uitgedrukt trouwens, ik verwacht dat helaas gewoon :cry:

Dat voelt echt moedeloos en fucking kwaad maar ook verslagen en hopeloos dat je voor je gevoel recht in hun gezicht staat er schreeuwen “LUISTER NOU EENS HIERNAAR!!” en dat het gewoon níet doordringt. Omdat ze echt in een parallelle werkelijkheid lijken te zitten met hun hoofd.

Edit nou ja lijken dat zitten ze natuurlijk ook, in die grote onschendbare bubbel waarin ze nooit bereid zijn geweest te leren hoe ze zich dienen op te stellen.

8 likes

Ik zie best veel reacties dat John “integer” over kwam :cry:

4 likes

Ik hoop dat hier een héél luidruchtig tegengeluid op gaat komen dan. Onder andere van de vrouwen in de media, maar liefst nog breder.

10 likes

9 likes

Die zie ik ook inderdaad. :cry:

3 likes