En allemaal DM van zijn volgers die je haten.
Laat Linda er gewoon buiten.
Maar hoezo ook schaamte. Alsof dat de enige reden zou zijn om t niet te melden. Wat dacht je van de angst niet gelooft te worden, die zeker bij mensen als ali b echt heel gegrond zijn. Of het idee dat het jouw schuld is wat je door heel de maatschappij toch wel word aangepraat soms. Of vast nog wel andere reden (in geval van voice medewerker, bang voor je baan).
Maar nee wij vrouwen schamen ons. Wat een lul.
Kan iemand me duidelijkheid geven over de timeline? Ik weet niet of ik nu verkeerd begrepen heb, maar in de verklaring van Jeroen stond dit:
âDit alles ben ik mij al een aantal jaren zeer bewust, vanaf het moment dat ik door mijn opdrachtgever streng ben aangesproken op mijn gedrag. Ik heb toen met grote schaamte mijn vrouw op de hoogte gesteld. Dat heeft tot gevolg gehad dat onze relatie is beĂ«indigd en wij uit elkaar zijn gegaan, met veel verdriet voor mijn gezin.â
Op de website van RTL Boulevard:
Verder vertelt Berkx dat Rietbergen in 2016 op de vingers was getikt, schijnbaar door John de Mol. Hij zou in therapie zijn gegaan en wilde zijn leven beteren. Maar dat is klaarblijkelijk niet gelukt. âEn dan vind ik het toch grappig dat ik hier uit 2017 en Nienke hier uit 2018 zit.â
John de Mol heeft het zelf over april 2019. Is hij dan door iemand anders op de vingers getikt destijds? Klopte het niet dat hij in 2016 uit elkaar is gegaan? Volgens mij was april 2019 ook nieuw voor Tim.
Of trauma
Dit snapte ik ook even niet. Was tvoh in 2019 nog van talpa?
Ik ben nou weer zo boos op die mannen die misbruik maken van hun positie, op andere mannen die de schuld (deels) bij de vrouw neerleggen en op het feit hoe wij in deze wereld worden geconditioneerd. Word je verkracht/aangerand/betast dan zijn wij geneigd om de schuld eerst bij ons zelf te zoeken. Proberen we met taal de verschrikkelijke situatie minder doen lijken en blijven we vaak ongehoord of worden we niet serieus genomen. Wanneer gaat dit GVD echt eens stoppen?
Deze uitspraken ook van hemâŠ
âIk hoop dat het bij die mensen geen grote impact heeft op de rest van hun leven, dat ze het een plek kunnen geven, en dat ze vooral een voorbeeld moeten zijn dat als ze het ooit nog een keer overkomt dat ze hopelijk geleerd hebben onmiddellijk aan de bel te trekken omdat de boosdoeners dan eerder aangepakt kunnen wordenâ
De zogenaamde âenigeâ melding heeft voor de dader geen consequenties gehadâŠ
âAls ik heel eerlijk ben nog steeds een beetje moeite heb om te geloven datâ en maar verbaasd zijn dat slachtoffers niet aan de bel trekken
Tot 2020 was John de Mol erbij betrokken, had ik begrepen.
John zegt dat vanaf dag 1 de duidelijke cultuur is geweest dat niets geaccepteerd wordt qua overschrijdend gedrag maar Jeroen mocht wel blijven met een waarschuwing. Vind ik niet rijmen.
Slim van Boos dat ze niet hebben geknipt in t interview met John. Dit is wat ie echt heeft gezegd en klaar.
Dit is niet het moment om reacties uit te lokken met gekke opmerkingen.
Ja daar dacht ik ook aan, maar volgens de verklaring van een van de slachtoffers was hij dus al vóór 2019 op zijn vingers getikt. En hij geeft zelf ook aan dat hij âstreng aangesproken was door de opdrachtgeverâ en vervolgens alles opgebiecht had aan zijn vrouw en ze uit elkaar zijn gegaan. Dus ik ben het even kwijt.
Edit: dit moest een reactie zijn op iemand maar kan het niet meer terugvinden, dat jullie niet denken dat ik in het luchtledige praat
Wat boeit dat? Waarom vind je het niet interessant wat zijn zoon Johnny de mol te zeggen heeft? Sorry, maar vorige keer had je ook al een super grappige meme over Linda.
Doe gewoon niet.
Ah ja eerst een opmerking maken nu komt de âhuh ik snap het nietâ slachtoffer rol en straks ga je ons uitleggen hoe t allemaal zit.
Is normaal hartstikke gezellig maar niet op dit moment.
Echt verdrietig en in shock na het zien van de uitzending. Wat een horror allemaal.
Alles is even erg, maar moest bij die verhalen over Ali. B af en toe echt pauzerenâŠdood en dood eng.
Zo dapper van alle meiden die nu hun verhaal doen.
Ik zie net dat videoland alle tvoh afleveringen + de docu van Ali heeft verwijderd (Bron juicechannel sorry
) en alles is ook van youtube gehaald.
Oh daarom kan ik me juist wel voorstellen dat hij het gemist heeft allemaal. In zijn buurt is iedereen natuurlijk extra op zijn hoede om dit soort dingen niet aan hem te laten merken.
Maar dat hij het presteert om de schuld alsnog bij die vrouwen te leggen snap ik echt nietđ . Wat absurd.