FF Boulevard #7

De discussie wordt voortgezet vanaf FF Boulevard #6 - #5312 door Frenky.

Eerdere discussies:

7 likes

@Frenky ok maar dat zijn 4/5 (? Nog nooit meilandjes gekeken) volwassenen met een toch semi extravagante levensstijl die ook een flinke duit kost. Dus lijkt mij bij lange na niet zat om zomaar even een huis van een miljoen mee te betalen, cash zonder hypotheek.

4 likes

@Frenky Alles bij elkaar denk ik het wel inderdaad. Ik begreep het als een miljoen per seizoen maar ik weet niet waarom want zo staat het er niet eens.

3 likes

Mooi, hopelijk houdt hij het hierbij en gaat hij geen stenen verkopen

8 likes

En het had nog wel zo’n mooie naam.
Ging een mythische kracht van uit.

6 likes

Breng hem niet op ideeën

3 likes

Ik krijg elke keer bamboleo in mijn hoofd

Bamboleoooo, shambalaaaaa :notes:

7 likes


Ze heeft wel smaak in mannen deze vrouw :+1:

34 likes

Ik lees net dit op hun website en het verbaasd mij niet

Bevestigd misschien toch dé roddel van ellegirl forum waar nooit antwoord op is gekomen


6 likes

Die aanhalingstekens storen me wel, het moet dan toch 'verwend’y zijn

4 likes

Ja dat is waar.

1 like

Wow, dat zag ik niet aankomen


4 likes

Onverwacht inderdaad!

2 likes

Megan Fox en ‘I am weed’ gaan trouweee
Ik hou wel van hun mega overdreven gothic romance

7 likes

las op reddit:

MGK: WOULD YOU DO ME THE HONOR OF SHARING IN MY SATANIC TANTRIC NIGHT TERRORS WITH ME FOR THE REST OF OUR HOT, TWISTED, BLOODY, DEMONIC DAYS MY SWEET DARK DEVLISH ANGEL?

MF: Yes, Demonic Daddy. In sickness and in health. But I really only mean sickness. Because our love is sickness; dark, agonizing, bloody, terrifying sickness.

en ik dacht jaaaaa dit is sowieso precies hoe het gegaan is

13 likes

Haha ja, sinds ik meer heb gelezen over hoe ze dankzij Michael Bay door heel Hollywood werd uitgekotst vind ik dat ze alles wat goed is, verdient!

8 likes

Oh ja ik vind ze zo heet samen, ga er heel goed op

7 likes

Wow is hij al zo oud

4 likes

Zo, onverwacht!

3 likes

“ Volgens een serveerster bestelde Wendy haar carpaccio zonder kaas, pijnboompitten en dressing
 Ja dan snappen we wel dat je niet vrolijk kunt zijn”.

Schandalig. Zo je carpaccio eten vind ik nog kwalijker dan coke halen waar je kind bij is.

36 likes