FF Boulevard #7

Daarnaast kun je toch ook gewoon vragen of iemand het wil ontvangen, als het gesprek daar aanleiding toe geeft. Ik ken wel mensen die genieten van een consentual dickpic maar daar gaat meestal sexting en altijd consent aan vooraf.

14 likes

Zou Travis de geboortedatum van Kylie kennen inmiddels?

Echt gĂȘnant dat interview toen toen hij echt niks over haar wist. Ik weet nog meer van m’n buurman dan hij van de moeder van zijn kind.

35 likes

sommigen hebben dit gewoon als hun profielfoto haha heftig, stel je voor op tinder zouden mensen dit hebben

5 likes

Maar is de algemene mening over mannen t.a.v. dickpicks anders dan van vrouwen?

Vinden homoseksuele mannen dickpicks krijgen wel leuk?

Dat zal per man verschillen lijkt me. De makkelijke oplossing is dat je kan vragen of de ontvanger (man of vrouw) er behoefte aan heeft en dan kun je prima een dickpic sturen als het antwoord ja is. Een algemene mening lijkt me niet relevant verder, er is er maar 1 die telt.

7 likes

Grindr is een app die voornamelijk gebruikt wordt voor casual seks en die bekend staat om de expliciete foto’s en berichtjes. Iedereen die zich daar aanmeldt weet dat ook. Dus ik kan me voorstellen dat de gemiddelde Grindr gebruiker wel meer op een dickpics zit te wachten dan de gemiddelde mens. Maar die app is geen afspiegeling van alle homoseksuele mannen dus ik denk niet dat je daar wat over kan zeggen.

17 likes

Zouden de mannen die ongevraagd dickpics versturen juist blij worden van een ongevraagd vulva foto?

2 likes

Naar aanleiding van het onderzoek van het NRC, wat sinds december loopt, hebben 11 vrouwen zich gemeld. Dit is een voorbeeld van 1 van die vrouwen.

De rest kan je hier lezen ( betaalmuur)
De appjes van Marc Overmars werden almaar dwingender - NRC .

Echt. Ik ben dit zo, zo vreselijk beu. Wat een smerigheid.

-verwijderd door moderator-

9 likes

Wat walgelijk

1 like

Hoorde net een man bij rtl boulevard zeggen van “ja daar worden we wel blij van”.

Waarschijnlijk heel erg blij

1 like

Dat wast vast Maxim Hartman, ik hoop dat hij niet representatief is voor de mannelijke, Nederlandse bevolking đŸ„Č

4 likes

Iedereen is visueel ingesteld toch. Niemand ziet enen en tweeën of streepjes als een situatie beschreven wordt. En dan nog, vraag even toestemming voordat je je lul ongevraagd gaat showen.

9 likes

Nouja in mijn ervaring worden (hetero)mannen vaak wel opgewonden bij het zien van een naakte vrouw, maar andersom word ik dat niet bij het zien van een naakte man. Maargoed, verder eens hoor.

7 likes

Mijn vriend js Ajax-fan en deze eindeloze discussies (nu pas 2 dagen, pfff) over dat je Marc niet mag vergelijken met Ali of dat dit niet de club mag schaden want het ging zo goed. Jezus man, kijk even naar waar we voor staan, het is echt tering heftig.

12 likes

De discussie schaadt de club niet, zijn gedrag schaadt de club. Heftig wel dat je vriend dat niet inziet, afknapper ook.

63 likes

Ja toch. Maar ik weet dat Ajax echt diep zit bij sommige mensen :face_vomiting:

1 like

Ik ben zelf ook een clubsupporter (geen Ajax), maar dat is toch echt totaal geen excuus? JUIST daarom zou hij extra pissig moeten zijn op Overmars, want HIJ gooit z’n club te grabbel. Niet de vrouwen, niet de discussie. Wat walgelijk zeg dat hij dat zelfs na “eindeloze discussies” met jou en ook wat in de media voorbij komt nog steeds niet inziet (al zou ik het al een giga afknapper vinden dat hij dat uit zichzelf al niet automatisch begreep :roll_eyes:).

50 likes

Ah zo. Ik ‘viel’ even over dat visueel ingesteld omdat iedereen dat altijd zegt. Als je een vies verhaal vertelt ofzo zeggen ze altijd 'hi hi ik ben heel visueel ingesteld, ik zie dat dan voor me hoor als je dat zo vertelt!’ en dan denk ik altijd, ja daar ben jij niet anders in dan anderen, je bent niet speciaal. Maar goed dat is weer een andere discussie :grinning:

23 likes

Ik zou het wel waarderen als de club een voorbeeld neemt aan hun naamgever en zichzelf vol schaamte en berouw van kant maken (als in de club, niet de individuen)

1 like