Ik zag deze story voorbij komen (op de Instagram van Sabrine Ingabire) en beter dan dit zou ik het zelf echt niet kunnen zeggen / uitleggen.
en daarnaast ondertussen volledig kapot gemaakt online. Echt bizar wat voor edits je tegenkomt op twitter of tiktok.
Daar zeg ik verder ook niks over. De studio’s geven geen klap om wat goed of slecht is. Geld is voor hun geld.
Oh ja, ik zei online maar zou eigenlijk ‘overal’ moeten zeggen ![]()
Ja want het is natuurlijk helemaal niet mogelijk dat hij slachtoffer is van het huiselijk geweld
Al die geluidsopnames waarbij je hoort hoe zij tekeer gaat en zelfs slaan toegeeft, tellen dus niet? De woorden “Eens zien of ze je gaan geloven in de rechtbank als je aangeeft geslagen te worden door een vrouw” zeggen toch ook genoeg. Ik zeg niet dat hij heilig is en waar ruzie is hebben twee schuld, maar dat hij wint omdat zij duidelijk smaad pleegt vind ik meer dan terecht.
Maar nu is de man mishandeld wat ook -as usual- niet wordt geloofd. Want welke man laat zich nou slaan? Dat kan toch helemaal niet? Ik vind het juist verhelderend dat er nu eens een keer gelijk wordt gegeven aan een man, en ik hoop dat andere mannelijke slachtoffers van huiselijk geweld hier een voorbeeld aannemen en ook voor zichzelf durven op te komen. Omdat de vrouwelijke plegers van huiselijk geweld ook 9 van de 10 keer ermee weg kunnen komen als ze de boel omdraaien. Want zeg nou zelf, het is toch veel meer voor de hand liggend als een man zijn vrouw slaat ipv andersom ![]()
Edit : Vrouwen staan altijd in hun recht om mannen te cancellen als het gaat om geweld, maar als de rollen zijn omgedraaid en een man een vrouw beschuldigd is het puur om vrouwen de grond in te boren want ‘vrouwen maken nou eenmaal graag mannen kapot’
Echt fijn om weer eens ten volle te beseffen dat we in een patriarchaat leven en er nog steeds vrouwen zijn die dat geen enkel probleem vinden.
Pick me? Dat mag jij vinden hoor. Maar ik mag mijn mening toch gewoon geven en ook uiten? Dit is gewoon hoe ik het zie op dit moment. En nee, ik heb geen ook geen vrouwenhaat. Wat een aanname weer.
Hoe vaak zou Patty Brard haar gordijnen wassen?
Ik denk net zo vaak als André en Monique weer bij elkaar zijn gekomen
De volgers van Marieke gaan ook lekker omhoog sinds het baby nieuws. Sowieso al 2000 volgers er bij nu. Toch bizar dat mensen je dan ineens (weer) interessant vinden
Is geen aanname.
Oh oh de mommy’s zitten al klaar met borstvoedingstips en hun kortingscodes
Huh heeft Amber een kind?
Ja kennelijk!
Gaan hele wilde verhalen rond. Dat zij en Elon embryo’s hadden en dat hij na hun breakup ze wilde vernietigen, maar zij niet. Oid
Het is een Ierse naam.
Dat leek ze door te hebben. ![]()
Omg ik las compleet over dat woord heen wahhaa
Spreek je dat dan uit als Una/Oona?