FF Boulevard #8

Maar wie zegt dat er huiselijk geweld heeft plaatsgevonden? We waren er niet bij en er is door meerdere partijen bewezen dat het bewijsmateriaal wat zij heeft aangeleverd mee geknoeid is. Ik denk dat ze beide toxic waren en er echt wel het een en ander gebeurd is. Denk alleen niet dat het eenzijdig was zoals beweerd word. Er waren sowieso alleen maar verliezers in deze zaak…

11 likes

Maar jij zegt dat haar mond gesnoerd is, misschien heeft ze het wel allemaal bij elkaar gelogen en word hij neergezet als een wifebeater. We weten niet wat waar is, maar daarom kunnen we er toch ook niet over oordelen?

Het is kwalijk als hij haar idd heeft geslagen en haar mond nu is gesnoerd. Maar het is ook kwalijk als zij haar hele oped bij elkaar heeft gelogen en hij als mishandelaar word neergezet wat zijn hele carriere heeft gesloopt. Maar alleen zij 2 weten wie de waarheid heeft gesproken.

De rechtzaak in 2020 was niet tegen haar maar tegen the sun. Die depp in een artikel wifebeater noemde nav het verhaal van heard. Die heeft hij inderdaad verloren.

9 likes

Helemaal eens. Maar dat betekend niet dat elke vrouw die zegt mishandeld of misbruikt te zijn de waarheid spreekt natuurlijk.

Ik hoop vooral voor de vrouwen out there die hier mee te maken hebben gehad blijven durven te spreken. :heart:

6 likes

Die laatste zin is wel extreem wrang in combinatie met de eerste

84 likes

Waarom moet je dit melden. Zeg dan niks. Niemand heeft hier iets aan.

6 likes

Ik vind ook dat vrouwen die zich uiten in alle vreselijke dingen die ze hebben meegemaakt meteen geloofd moeten worden. Mocht het tegendeel bewezen worden dan maakt dat de zaak natuurlijk anders. Maar tot die tijd zou ik altijd heilig geloven dat ze de waarheid spreken.
Dat dat vaak niet word gedaan vind ik ook wel oprecht kwalijk. Ik begrijp als het niet zo word opgevat, maar zo is wel hoe ik het bedoel.

5 likes

Omdat dat toch is waar de zaak over gaat?

1 like

Ik zag deze story voorbij komen (op de Instagram van Sabrine Ingabire) en beter dan dit zou ik het zelf echt niet kunnen zeggen / uitleggen.

30 likes

en daarnaast ondertussen volledig kapot gemaakt online. Echt bizar wat voor edits je tegenkomt op twitter of tiktok.

18 likes

Daar zeg ik verder ook niks over. De studio’s geven geen klap om wat goed of slecht is. Geld is voor hun geld.

1 like

Oh ja, ik zei online maar zou eigenlijk ‘overal’ moeten zeggen :grimacing:

1 like

Ja want het is natuurlijk helemaal niet mogelijk dat hij slachtoffer is van het huiselijk geweld :unamused: Al die geluidsopnames waarbij je hoort hoe zij tekeer gaat en zelfs slaan toegeeft, tellen dus niet? De woorden “Eens zien of ze je gaan geloven in de rechtbank als je aangeeft geslagen te worden door een vrouw” zeggen toch ook genoeg. Ik zeg niet dat hij heilig is en waar ruzie is hebben twee schuld, maar dat hij wint omdat zij duidelijk smaad pleegt vind ik meer dan terecht.

59 likes

Maar nu is de man mishandeld wat ook -as usual- niet wordt geloofd. Want welke man laat zich nou slaan? Dat kan toch helemaal niet? Ik vind het juist verhelderend dat er nu eens een keer gelijk wordt gegeven aan een man, en ik hoop dat andere mannelijke slachtoffers van huiselijk geweld hier een voorbeeld aannemen en ook voor zichzelf durven op te komen. Omdat de vrouwelijke plegers van huiselijk geweld ook 9 van de 10 keer ermee weg kunnen komen als ze de boel omdraaien. Want zeg nou zelf, het is toch veel meer voor de hand liggend als een man zijn vrouw slaat ipv andersom :unamused:

Edit : Vrouwen staan altijd in hun recht om mannen te cancellen als het gaat om geweld, maar als de rollen zijn omgedraaid en een man een vrouw beschuldigd is het puur om vrouwen de grond in te boren want ‘vrouwen maken nou eenmaal graag mannen kapot’

32 likes

Echt fijn om weer eens ten volle te beseffen dat we in een patriarchaat leven en er nog steeds vrouwen zijn die dat geen enkel probleem vinden.

20 likes

Pick me? Dat mag jij vinden hoor. Maar ik mag mijn mening toch gewoon geven en ook uiten? Dit is gewoon hoe ik het zie op dit moment. En nee, ik heb geen ook geen vrouwenhaat. Wat een aanname weer.

7 likes

Hoe vaak zou Patty Brard haar gordijnen wassen?

30 likes

Ik denk net zo vaak als André en Monique weer bij elkaar zijn gekomen

6 likes

In februari nog.

9 likes

De volgers van Marieke gaan ook lekker omhoog sinds het baby nieuws. Sowieso al 2000 volgers er bij nu. Toch bizar dat mensen je dan ineens (weer) interessant vinden

3 likes

Is geen aanname.

6 likes