FF Boulevard #8

“Ik val op een persoon, niet op iemands leeftijd.” Altijd hetzelfde hè.

35 likes

Maar toevallig wel altijd personen die gewoon heel erg het karakter hebben van een lekker jong ding :pray:t3: En nooit personen van 30 jaar ouder dan ik, HEEL gek en TOTAAL toevallig

72 likes

Zo’n Sara Soel hoofd

17 likes

Incomming. Meiden hier die een vent hebben die 100 jaar ouder is en die dan zeggen dat zulke mannen echt geen creeps zijn hooowr.

29 likes

Ik dacht ook huh model

6 likes

Het kon zijn dochter zijn.

2 likes

Ik moet opeens denken aan Fort Alpha, ik dacht dat hij toen misschien wel ook rond haar leeftijd was maar hij was jonger dus die vergelijking gaat niet op…maar Fort Alpha…wat een flashback in mijn brein.

8 likes

Ik vind het juist wel geloofwaardig, ik zie het helemaal voor me hoe dit gegaan is.

5 likes

Ik hoop dan voor haar dat deze relatie een carrière boost geeft. Hij wil een jong ding, dan mag zij er ook wel wat uithalen.

4 likes

Het is toch niet zo in de Amerikaanse RHO- franchise dat ze allemaal “echte huisvrouw” zijn? Ook veel met carrières als (soap) actrice, ondernemer, financieel adviseur etc voordat ze deelnamen

7 likes

In haar instabio staat haar zo goed als lege imdb pagina, waarom? Is dat voor als mensen haar niet kunnen vinden?

1 like

En zo’n beetje de enige shots in die showreel zijn dat ze een beetje zwoel of moeilijk kijkt, lol.

4 likes

Haar man ging toch vreemd?
Gezellig.

7 likes

Ben eigenlijk meer in shock dat er een bon bini 3 uitkomt, zijn er echt mensen die daar naar kijken?

29 likes

Ik heb het even niet meegekregen maar is dit echt zo of is dit vanuit juice accounts geroepen?

5 likes

Ik bedoel natuurlijk het vreemdgaan, niet de bekendmaking van de zwangerschap.

2 likes

Ik ben blij voor Nienke dat ze nog een kindje krijgt en verder laten ze er niks over los dus dat is hun ding.
Hoop niet binnen nu en een half jaar weer te zien dat er weer vreemdgaan geruchten komen though, want ik heb zo’n vermoeden dat deze man op glad ijs loopt.

4 likes

Waarschijnlijk echt veel mensen, want ik wilde morgen naar de film maar de helft van de tijden is gewoon alleen maar bon bini.

3 likes

30 jaar cel voor R. Kelly wegens seksueel misbruik en mensenhandel - 30 jaar cel voor R. Kelly wegens seksueel misbruik en mensenhandel

75 likes

Nee oke maar ik was even benieuwd hoe het allemaal verlopen was. Heb het niet echt gevolgd toen. Soms geeft een artiest wel ‘toe’ (zoals Waylon met zijn statement).

5 likes