Ik bedoel natuurlijk het vreemdgaan, niet de bekendmaking van de zwangerschap.
Ik ben blij voor Nienke dat ze nog een kindje krijgt en verder laten ze er niks over los dus dat is hun ding.
Hoop niet binnen nu en een half jaar weer te zien dat er weer vreemdgaan geruchten komen though, want ik heb zoān vermoeden dat deze man op glad ijs loopt.
Waarschijnlijk echt veel mensen, want ik wilde morgen naar de film maar de helft van de tijden is gewoon alleen maar bon bini.
30 jaar cel voor R. Kelly wegens seksueel misbruik en mensenhandel - 30 jaar cel voor R. Kelly wegens seksueel misbruik en mensenhandel
Nee oke maar ik was even benieuwd hoe het allemaal verlopen was. Heb het niet echt gevolgd toen. Soms geeft een artiest wel ātoeā (zoals Waylon met zijn statement).
I canāt met die d/t fouten ![]()
Ja maar nu zegt hij dat het een gerucht is!
Hoe heet die site met geruchten over Amerikaanse bekendheden ook alweer?
Dank je!
Ben begonnen met tellen en heb het opgegeven uit frustratie.
Vandaar mijn aanhalingstekens.
Het valt me echt op dat Koen Kardashian nu hij weer met Jaimie en Estelle is zo veel op insta post en er heel anders uit ziet. Hoop dat hij van de drank en zooi af kan blijven en zij geen slechte invloed op hem zullen hebben.
Ik snap ook niet waarom hij weer met ze om gaat? Dit kan alleen maar fout aflopenā¦
Ja precies
Ik weet er het fijne niet van maar het is overduidelijk dat Jaimie en Estelle wel drugs gebruiken en alcohol drinken, ook waar hij bij is, lijkt me geen gezonde situatie
Hahaha kan Royce de vries niet meer normaal lezen (sorry)
![]()
Waar blijkt dat uit dan dat zij duidelijk drugs gebruiken?
Fotoās van glazen wijn die ze zelf uploaden. Filmpjes waarop ze snuivend te zien zijn, Estelle die in haar podcast openlijk over drugsgebruik praat.
Hoezo niet? (Heb iets gemist denk ik
)
Oh, nog nog zoān filmpje gezien!