Nee volgens mij heb ik haar wel eens voorbij zien komen op juicechannel
Oh dan ben ik slecht op de hoogte😂
Ja wth lijkt wel het topic voor roddels?
Hahah ik dacht dat ze niks aan had.
Ging ze volgens die vriendinnen vreemd of gaan al die voetbalvriendinnen vreemd? Times have changed haha, vroeger gingen alleen voetballers vreemd, nu de vrouwen ook
Je zou verwachten dat hij als ondernemer, zijn zaakjes beter heeft geregeld.
Nou ik las dat de helft vh personeel niet op kwam dagen. Daar kun je als ondernemer ook weinig aan doen lijkt me.
Moest dat personeel de wijn ook meebrengen?
Hoe kan het dat er zoveel niet kwamen opdagen dan? Vind dat heel vreemd.
Dat gebeurt volgens mij best vaak bij werk op uitzendbasis
Equality
Geen idee hoor, las dat alleen in de reactie van Bas en Nicolette.
Maar aangezien alle horeca en festivals problemen hebben qua bezetting is het weinig verrassend dat het voor hen anders is.
Horeca heeft problemen mensen te krijgen, zij hadden schijnbaar wel mensen ingeroosterd maar ze kwamen gewoon niet.
Joh dat verhaal over personeel zal heus maar gaat maar over 1 klein ding.
Klachten gingen ook over eten en drinken dat al om 9 uur op (!) was. Als het personeel er wel was geweest was het al om 7 uur over en uit geweest. Onduidelijkheid over de uitgang, bleek er ook maar één te zijn. Slecht geluid, trappen die heel gammel waren etc.
Vind het echt een heel zwak statement waarbij ze per ongeluk alle andere klachten vergeten.
Jammer dat hij het dit keer niet weg kan lachen
Ja ik ook, hoop dat die kut grijns dan eindelijk van zijn smoel verdwijnt
Ik heb echt het idee dat bij iedere onderneming/handeltje waar hij in zit gezeik levert. Die Zapp flitsbezorging had hij ook aandeel in.
Die vent is een sjaggeraar
Nee niet zo groot als dit, toen waren het tafeltjes volgens mij vanwege corona
Tell me how you really feel
Zapp gaat toch weg van de Nederlandse markt door nieuwe regelgeving in Amsterdam? Daar kan Bas Smit toch niet heel veel aan doen?! Volgens mij valt het reuze mee met het gezeik met zijn ondernemingen en verdient hij er vooral goud geld mee.
De reacties over gisteravond vond ik wel echt heftig en hun statement vrij zwak en gemakkelijk. Ben benieuwd of het vanavond beter is gegaan.