FF Boulevard #9

Daar gaat het niet om.
Ze MOET schade vaststellen voor de counter claim. Daarmee zegt ze niet dat haar vakantie “meer verpest” is.

Ik heb de afgelopen week de livestreams van de rechtzaak gevolgd, en die man is shady as fuck.

Schuldig is trouwens niet helemaal de goede benaming.
Het is geen strafzaak, maar civiel recht. Schuldig of onschuldig bestaat niet in civiel recht, het gaat om wie er (grotendeels) verantwoordelijk is voor het ongeluk.

6 likes

Ja dat snap ik, maar ik vind het toch een erg lachwekkende schade.

En wie dan in het gelijk gesteld wordt (aka de schuld heeft):woman_shrugging:

2 likes

Niet lijkt, is.
Geloof me, je hoeft geen research te doen :rofl:.

7 likes

als ze echt daten/samen zijn blijkt dit wel haar type :clown_face:

23 likes

Bij dit soort combinaties vraag ik me echt af of er een minderwaardigheidscomplex speelt. Echt 0 redenen voor haar om genoegen te moeten nemen met type sneuneus. En kan gewoon niet geloven dat ze zulke types echt echt echt leuk vindt. Maargoed NMSMVPE

18 likes

Sneuneus? Sinds wanneer is dit een term? Klinkt Viva achting.
Misschien is ze gewoon haar leven aan het leven en krijgt ze meer followers door met hem gezien te worden.

1 like

lijkt me niet bepaald positief om met hem geassocieerd te worden

14 likes

Dat zijn als je een beetje normaal mens bent juist de volgers die je niet wilt, lijkt me. Maar ja, als je voor je lol danwel voor de clout met die afschuwelijke kerel rondhangt maakt dat je waarschijnlijk ook weinig uit.

7 likes

Nouja je kunt tijdens skiën toch echt kuttig letsel oplopen en als een ander er dan verantwoordelijk voor is… En of deze man for real is: geen idee. Maar dat iemand in zo’n situatie probeert zijn recht te halen snap ik. In de meeste landen in Europa is dat bij wet volgens mij wel goed geregeld als er zulke ongelukken zijn tussen lui, ook internationaal gezien (en zijn mensen vermoedelijk zelf al beter verzekerd dan in de VS en hoef je het niet bij een rechtbank te zoeken).

2 likes

Ja I agree.

Maar ik had in een post iets van “wie schuldig wordt bevonden”, toen corrigeerde @Frenky me dat schuldig geen goede term is want civiel recht.

Tuurlijk kan het niemands schuld zijn, maar gezien het een rechtszaak is zal iemand in het gelijk worden gesteld. Vind het sowieso erg Amerikaans allemaal. Denk dat dit in Europa idd minder ad orde is door betere verzekeringen etc, dan hoef je het niet met een (al dan niet terechte) rechtszaak te doen.

Ik weet niet wie er gelijk heeft, maar vond gewoon de schade van GP met “een halve dag niet kunnen skiën” grappig vs “hersenschudding, gebroken ribben, smaakverlies en hele rest van de vakantie niet kunnen skiën”. Wat echt waar is en hoe shady die vent is idk

2 likes

Ik vond Gwyneth sowieso een van de meest onsympathiek overkomende passé Hollywood mensen ever :sob::sob:. Ben wel benieuwd wie uiteindelijk in het gelijk gesteld wordt, dat dan weer wel :upside_down_face:

8 likes

https://www.instagram.com/p/CqWQjxvPmrW/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Hahaha de skigate blijft me verbazen. Dit is niet in Gwyneths voordeel

2 likes

Ze heeft gewonnen.

Artikel nos

4 likes

Jaaa zo’n anticlimax. Ook hoe ze naar hem liep.
Hopelijk wordt de verfilmde versie (over 10 jaar) wel wat dramatischer

3 likes

Keek afgelopen weekend de nieuwe Jackass nog met mijn vriend. Mijn hart breekt wel als ik Bam Margera zo zie. Tegelijk keur ik het niet goed wat die doet hoor, begrijp me niet verkeerd.

5 likes

Ik vind het dubbel om deze video te posten.

9 likes

Sorry kom het net tegen. Als het niet gepast is mag @lula ofzo het gerust weghalen.

5 likes

Bam was altijd mijn favoriet van de show. Ik denk dat hij nog steeds zwaar lijdt onder het verlies van Ryan Dunn.

5 likes

Bam was altijd al een eikel. Ja hij heeft verslavingsproblemen maar hij is ook gewoon een verschrikkelijk persoon. Altijd al geweest.

Zelfs tijdens Jackass was het altijd gemeen wat hij deed, hij deed dingen als z’n ouders midden in de nacht in hun bed slaan, op ze plassen, hun huis volledig vernielen. En als iemand ook maar iets bij hem deed ging ie altijd janken of boos weglopen. Hij is mentaal gewoon nog steeds een puber omdat ie toen bekend werd en sindsdien iedereen ja en amen zegt tegen hem zegt. Dunn is al meer dan 10 jaar dood, dat is ook geen excuus de rest van zijn leven.

44 likes

Ik kan alleen maar denken aan “be gone evil spirits” bij bam Margera, dat ie zijn oom op zn voorhoofd mept en dat roept. Biecht: als ik de kans krijg doe ik dit nog wel eens bij mijn man :grimacing:

5 likes