als ze echt daten/samen zijn blijkt dit wel haar type
Bij dit soort combinaties vraag ik me echt af of er een minderwaardigheidscomplex speelt. Echt 0 redenen voor haar om genoegen te moeten nemen met type sneuneus. En kan gewoon niet geloven dat ze zulke types echt echt echt leuk vindt. Maargoed NMSMVPE
Sneuneus? Sinds wanneer is dit een term? Klinkt Viva achting.
Misschien is ze gewoon haar leven aan het leven en krijgt ze meer followers door met hem gezien te worden.
lijkt me niet bepaald positief om met hem geassocieerd te worden
Dat zijn als je een beetje normaal mens bent juist de volgers die je niet wilt, lijkt me. Maar ja, als je voor je lol danwel voor de clout met die afschuwelijke kerel rondhangt maakt dat je waarschijnlijk ook weinig uit.
Nouja je kunt tijdens skiĆ«n toch echt kuttig letsel oplopen en als een ander er dan verantwoordelijk voor is⦠En of deze man for real is: geen idee. Maar dat iemand in zoān situatie probeert zijn recht te halen snap ik. In de meeste landen in Europa is dat bij wet volgens mij wel goed geregeld als er zulke ongelukken zijn tussen lui, ook internationaal gezien (en zijn mensen vermoedelijk zelf al beter verzekerd dan in de VS en hoef je het niet bij een rechtbank te zoeken).
Ja I agree.
Maar ik had in een post iets van āwie schuldig wordt bevondenā, toen corrigeerde @Frenky me dat schuldig geen goede term is want civiel recht.
Tuurlijk kan het niemands schuld zijn, maar gezien het een rechtszaak is zal iemand in het gelijk worden gesteld. Vind het sowieso erg Amerikaans allemaal. Denk dat dit in Europa idd minder ad orde is door betere verzekeringen etc, dan hoef je het niet met een (al dan niet terechte) rechtszaak te doen.
Ik weet niet wie er gelijk heeft, maar vond gewoon de schade van GP met āeen halve dag niet kunnen skiĆ«nā grappig vs āhersenschudding, gebroken ribben, smaakverlies en hele rest van de vakantie niet kunnen skiĆ«nā. Wat echt waar is en hoe shady die vent is idk
Ik vond Gwyneth sowieso een van de meest onsympathiek overkomende passƩ Hollywood mensen ever . Ben wel benieuwd wie uiteindelijk in het gelijk gesteld wordt, dat dan weer wel
https://www.instagram.com/p/CqWQjxvPmrW/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Hahaha de skigate blijft me verbazen. Dit is niet in Gwyneths voordeel
Jaaa zoān anticlimax. Ook hoe ze naar hem liep.
Hopelijk wordt de verfilmde versie (over 10 jaar) wel wat dramatischer
Keek afgelopen weekend de nieuwe Jackass nog met mijn vriend. Mijn hart breekt wel als ik Bam Margera zo zie. Tegelijk keur ik het niet goed wat die doet hoor, begrijp me niet verkeerd.
Ik vind het dubbel om deze video te posten.
Bam was altijd mijn favoriet van de show. Ik denk dat hij nog steeds zwaar lijdt onder het verlies van Ryan Dunn.
Bam was altijd al een eikel. Ja hij heeft verslavingsproblemen maar hij is ook gewoon een verschrikkelijk persoon. Altijd al geweest.
Zelfs tijdens Jackass was het altijd gemeen wat hij deed, hij deed dingen als zān ouders midden in de nacht in hun bed slaan, op ze plassen, hun huis volledig vernielen. En als iemand ook maar iets bij hem deed ging ie altijd janken of boos weglopen. Hij is mentaal gewoon nog steeds een puber omdat ie toen bekend werd en sindsdien iedereen ja en amen zegt tegen hem zegt. Dunn is al meer dan 10 jaar dood, dat is ook geen excuus de rest van zijn leven.
Ik kan alleen maar denken aan ābe gone evil spiritsā bij bam Margera, dat ie zijn oom op zn voorhoofd mept en dat roept. Biecht: als ik de kans krijg doe ik dit nog wel eens bij mijn man
Oom Vito?
Die is gelukkig al een tijdje dood.
Prima als bewijsmateriaal voor eventuele hulpdiensten.
Alleen jammer dat dit soort beelden dan toch vaak uitlekkenā¦
(en vraag me trouwens af hoe vaak het echt gefilmd wordt met dit idee )
Ja volgens mij wel, maar dit was denk ik ook Jackass 1. Waar ook Johnny zn reet aan elkaar wordt gepierced