FF Boulevard #9

De discussie wordt voortgezet vanaf FF Boulevard #8 - #5323 door kali.

Eerdere discussies:

15 likes

zou het echt een shoutout zijn?
het lijkt er wel op

5 likes

Oh!

3 likes

Ah nee hoop het niet hoor, dan zou ik echt teleurgesteld zijn in Rihanna.

9 likes


Of een hommage aan André-Leon Tally

25 likes

Niet zo een onbereikbare celeb die bijna niet meer van deze planeet lijkt te komen.

@Flerken
image
:joy: :clap:t3:

Heb het nog niet teruggekeken, maar heb al wel wat dingen gelezen en daardoor geen hoge verwachtingen meer. Jammer, want love Riri

3 likes

Dit is een goede samenvatting van mijn gevoel na het kijken van de show.

3 likes

Ik vond het echt geweldig!!! ze leek er ook gewoon plezier in te hebben. En hoe ze danste met die zwangere buik :heart_eyes: En wat een hits heeft deze vrouw uitgebracht. Ik miste alleen nog een aantal nummers… maar All of The Lights en Run this Town klonk zo vet en bombastisch in het stadion daar en met alle dansers, love it. Ik dacht wel steeds goh zou er nog een featuring komen en effe dacht ik dat Jay Z zou komen ofzo maar helaas haha. Maar ook zonder features was het goed vond ik

12 likes

Heb nu ook gekeken, en het viel me alles mee. Ze zag er inderdaad uit alsof ze er plezier in had, dan ben ik al voor 80% mee. Geweldig zou ik niet zeggen, maar vond het visueel heel tof en wat een berg hits heeft ze!

Had trouwens een klein beetje hoop dat Eminem zou komen en dat Megan Fox en Dominic Monaghan op de een of andere manier erbij betrokken zouden zijn, en dat daar alle drama op Megans insta vandaan kwam, maar het lijkt erop dat dat toch echt is…

4 likes

Drama bij Megan Fox? Wie wat waar, ik ga kijken

6 likes

Schijnt dat het uit is met Machine Gun Kelly en dat hij een klootviool is

4 likes

Ja, een cryptische post, alle foto’s met hem verwijderd, en inmiddels is haar hele insta weg. Comments by celebs heeft er een post over, en ook hier op buzzfeed meer info

4 likes

Welke man niet :cowboy_hat_face:

15 likes

En dat zagen we eeeecht niet aankomen

14 likes

Ik hoop dat Herman van der Zandt een uitzondering is, maar zeker weet je het nooit

22 likes

Neee das toch ook een vreemdganger?

3 likes

Ik heb geen flauw idee. Nou die valt dan dus ook af.

6 likes

Als we Yvonne moeten geloven is Frans Bauer de enige goeie man op aarde. Ach. Kan je lekker mee Chinezen

15 likes

Het enige nadeel van hem is dat ik zijn muziek kut vind

4 likes

Niet iedere man kan perfect zijn :smiling_face_with_tear:

6 likes