FF Boulevard #9

she’s not like other girls!!!

3 likes

She wears short skirts I wear t shirts
She’s cheer captain and I’m on the bleachers

Taylor is de ultimate not like other girls haha

8 likes

Hahahaha mijn vader zegt dut altijd (geen limburger), dacht dat het gewoon zijn flauwe humor was

2 likes

Hahahaha. Er was vroeger toch zo’n Twitter account “Making white dudes type paragraphs”? Dit is het vrouwen equivalent daarvan.

4 likes

Er zullen misschien niet heel veel Rammstein fans zitten hier, maar ik moet het toch ergens kwijt :sweat_smile:

TW Seksueel misbruik

Het blijkt dat er een groepje mensen voor hen werkt dat voor elk concert knappe jonge meisjes selecteert via sociale media en hen een “front row” (tussen de hekken voor het podium) plek geeft en uitnodigt voor de “afterparty”. En dat houdt dus in dat ze flink dronken gevoerd worden en vervolgens benaderd voor seks door de zanger (hij is iets van 60) :face_vomiting: Een jonge vrouw heeft nu op sociale media hierover gepost, dat zij dus zo’n front row plek had gekregen en toen door een man die voor de zanger werkte backstage werd gebracht om hem te ontmoeten, zelfs met expliciet erbij gezegd dat het niet om seks ging. Daarna heeft ze een paar drankjes gekregen, weet ze bijna niks meer, behalve dat die zanger boos op haar werd dat ze geen seks wilde. En het blijkt nu dat er al vaker dit soort verhalen zijn geweest en die zanger al een langere vrouwonvriendelijke geschiedenis heeft.

Echt walgelijk. Het was voor mij altijd al een problematic fave want hij is natuurlijk super sleazy, maar ik dacht (net als veel mensen denk ik) dat het een act was. Niet dus :roll_eyes: Ik hoop dat dit consequenties gaat hebben, maar ze negeren alle vragen erover op sociale media tot nu toe.

6 likes

Heb ik dit niet eerder hier gelezen. Op een of andere manier wist ik dit haha.

2 likes

Wft. Ik kende dit verhaal niet en dacht ook altijd dat hele sleazy een soort act was. En daar heb ik dan geen probleem mee, zag het altijd als iets wat je moest bekijken met een knipoog. Juist omdat ze ook altijd goede doelen steunen die tegen sexueel misbruik zijn, pro vrouwenrechten en dat soort zaken. Ga zo wel met een heel ander gevoel naar het concert toe.
Ik heb trouwens nog nooit mensen tussen de hekken en het podium zien staan, behalve beveiliging dan. Waarmee ik niet wil zeggen dat het verhaal daarom niet klopt.

8 likes

Kende het verhaal wel van Take That. Precies hetzelfde verhaal.

3 likes

Als je googlet op ‘Rammstein row zero’ zijn er genoeg filmpjes van te vinden. Ik ben volgens mij 10 jaar geleden ofzo een keer geweest, toen was dat volgens mij ook niet, misschien is het een recent iets?

2 likes

Beeeetje overdreven. Zij is niet verantwoordelijk voor dingen die hij in het verleden heeft gezegd toch? En misschien heeft hij zich wel gebeterd of zelfs z’n verontschuldigingen aangeboden, weten wij veel.

5 likes

Hahaha ja deze tekst is echt mega cringe ( sometimes I feel like everybody is a sexy baby, and I’m the monster on the hill), maarrr hij gaat niet over wat jij schrijft volgens mij.

Voor zover ik het begrijp (heb het gegoogled want vond het concept sexy baby extreem raar) gaat het over de verwachting die er vanuit de maatschappij voor vrouwen is om zacht/meegaand/hulpeloos etc. te zijn (de term sexy baby komt uit de serie 30 Rock en verwijst hiernaar). Als je dat niet bent als vrouw wordt je gezien als te aanwezig/fake/aandachtstrekker etc., oftewel een monster.

6 likes

het was afgelopen januari maar is goed swiftie

9 likes

Zichzelf

6 likes

Even advocaat van de duivel maar je kunt jezelf toch al ben je nog zo conventioneel knap inderdaad lelijk/een monster/te dik/stomme neus/nooit goed genoeg/whatever voelen?

38 likes

Ze heeft ook een ED gehad, ook dat kan je overkomen als je al conventioneel dun bent.

5 likes

Ja, natuurlijk!

6 likes

Ah zo! Ja ok ok dan snap ik het beter

2 likes

Ik ga goed op de anti Taylor posts hier. Wat een verschrikkelijk mens is dat, zo calculated en nep. En die verschrikkelijke saaie muziek…je weet gewoon dat het meuk is als miljoenen witte meiden je stannen.

14 likes

Ik ben ontzettend fan van haar muziek maar ik vind haar zo een aandachtstrekker en heel hypocriet. Altijd maar roepen dat ze een feminist is, maar wel met iemand gaan die neerkijkt op zwarte vrouwen. Het lijkt wel alsof ze alleen feminist is als het haar uitkomt.

En ik ben gek op haar Folklore album

2 likes

hahaha ja ik zit ook optimaal te genieten want als je dit hardop zegt in het openbaar is er altijd wel minimaal 1 iemand die doet alsof je de grootste vrouwenhater ooit bent waarbij andrew tate nog verbleekt. als ze die energie nou ook hadden voor vrouwen van kleur…

5 likes