Hahahha ja ik ook!!!
Of ze valt gewoon echt op oude mannen… Moet ergens wel aan Anna Nicole Smith denken, die ging toen ook trouwen met een extreem oude man.
Even wat anders, ik heb toch even dubbel gelegen om Dave Roelvink en zijn poging tot zijn haar te blonderen, resultaat: zo geel als een kanarie.
Ja kan ook.
En Clint Eastwood
That '70s Show-acteur Danny Masterson schuldig bevonden in verkrachtingszaak That '70s Show-acteur Danny Masterson schuldig bevonden in verkrachtingszaak | Films & Series | NU.nl
Zooo nou ik heb weer eens de fout gemaakt om de nu.nl reacties onder het artikel te lezen en ik zou aanraden dat vooral ook niet te doen
30 jaar cel. Mooi. Die komt dus niet meer vrij.
Same en ik word er zo moedeloos van
Van de ene keer nietig verklaard tot mogelijk 30 jaar cel, wow dat is nogal een verschil
Absoluut geen wonder gezien de helft van het bewijs, alles met betrekking tot scientology, niet werd toegelaten in de eerste rechtzaak, en nu wel
Geheel geen verrassende uitkomst, dit.
Hij is nog niet gestraft
Klopt. Maar mocht ie 30 jaar krijgen, komt ie tot zijn dood niet meer vrij. Mooi. Wat bezielt zo’n iemand?
Hij is 47, geen 77
Het is minimaal 30 jaar. Dat is letterlijk de aller, aller laagste straf die hij kan krijgen.
Het wettelijk minimum is 15 jaar tot levenslang, per aanklacht.
Dus ja, hele goede kans dat die serie verkrachter niet levend buiten komt.
Buiten de 3 Jane Doe’s in ds rechtzaak zijn er nog 4 vrouwen naar voren gekomen die geen aanklacht meer konden doen vanwege verjaring.
Vind het heel apart dat zoveel mensen jouw bericht hilarisch vinden.
Het feit dat jouw bericht, over het mogelijk vrijkomen, meer geliked is dan het bericht dat een veroordeelde serieverkrachter de bak in gaat is echt bizar.
Nee volgens mij klopt dat niet toch? De maximum straf die hij kan krijgen is up to 30 years to life staat overal. Up to suggereert dus wel dat het ook minder kan zijn.
Even een uitleg van mijn like: die gebruik ik om aan te geven dat ik het eens ben met het bericht. Het bericht las ik als “helaas deze man gaat wel nog vrijkomen mocht hij maar 30 jaar krijgen, want hij is nog maar 47”.
De like gebruik ik dus zodat ik niet nog een bericht met precies dezelfde strekking ga typen niet omdat ik het echt “leuk” vind.
Ja, in het bericht van nu.nl staat ook dat hij een gevangenisstraf van 30 jaar riskeert. Dat insinueert naar mijn idee ook dat dat de hoogste straf is. Bij tmz staat inderdaad ook “up to”.
Mijn hilarische like was ook niet om de zaak afbreuk te doen oid, maar omdat ik het gewoon een droge opmerking vond.
Je doet net alsof ik het persoonlijk goedkeur als die man vrijkomt.
Het enige wat ik zeg is dat je nog makkelijk 20 jaar kan leven als je vrijkomt op je 77e. Zit verder geen enkel waardeoordeel in over zijn daden of de straf die hij krijgt.
Dat ligt eraan of het met of zonder parole is en na hoeveel jaar parole mogelijk is.
Damage control