Ze zijn waarschijnlijk ook al wel een stukje langer uit elkaar dan de maand waarvan wij weten. Alle easter eggs van midnights is toch wel dat het een Joe breakup album is (bijv. Lover zou eerst daylight heten, de aansteker (verzamelt hij) die ze op de cover bijna uitblaast).
Zoop komt niet met een vervolg, alleen maar een reünie daar gaat m’n jeugd.
Vond dat zo’n tegenvaller toen ik dat las! Zo’n reunie boeit me vrij weinig. We willen een nieuwe film/serie!!
Ik zou een vervolg zo cringe vinden.
Ja daar moet je je handen niet aan willen branden, kan alleen maar ruk worden
Ja ik weet niet, ergens lijkt het me ook wel leuk
Ik bedoel hoe ruk kan het worden als die serie sowieso al intens slecht was? They might as well.
En dan Bas Smit met zijn open smoel erbij als een cameo, 10 out of 10.
Vind hem altijd de personificatie van een Facebook memepagina voor mannen uit 2013.
Is it a bird? Is it a plane? It must be Dave, who’s on the train.
Trouble trouble trouble…
Hayley kan ik nog indenken want die kent ze volgens mij al heel lang. Fall out boy is weer zelfde label als Hayley en ook van panic. Met Brendon heeft ze toen ook een nummer opgenomen.
Verdere connectie met FOB weet ik dan weer niet. Maar die hebben dit jaar of afgelopen jaar ook een nieuw album uitgebracht, dus wellicht wat nieuw publiek nodig ook.
Ik heb geen idee.
Ze heeft jaren terug al met ze opgetreden bij de Victoria’s Secret show en ze heeft ooit gezegd dat Pete Wentz (een van haar) favoriete lyricists is
Ojaaaaa! Dat ben ik helemaal vergeten lol
Kelis en Bill Murray die een stel zijn, mijn brein kan dit niet registreren ofzo.
Hahaha same
Een beetje zoals Lilly Alen en David Harbour, ook behoorlijk onverwacht was dat.
Maar zij zijn wel echt heel erg leuk samen! Of dat voor Kelis en Bill Murray ook geldt betwijfel ik, hij schijnt geen erg leuke man te zijn…
Yvonne Coldeweijer is zwanger