FF Quiz #11 - de grote eindejaarsquiz!

Shit net te laat :tired_face:

Hulp was niet toegestaan!!! Toch hehe

2 likes

Her ergste is nog wel dat ik de sluitingsdatum van het forum fout heb. Ik ben de naam ā€œellegirltslkā€ niet helemaal waard :ā€™) Zat met een andere datum in mijn hoofd, echt vrij zeker ook :s en die stond er dus niet bij dus heb maar de dichtsbijzijnde gekozen :ā€™)

4 likes

Wat jammer dat ik dit gemist heb, maar suuuuper leuk!

1 like

Volgens mij is de enige die ik bewust goed heb dat nummer van Kanye :joy::woman_student:t2:

Volgens mij heb ik vet veel fout. Ik wist alleen die van het songfestival zeker :sweat_smile:

Ik heb gelachen om de gifjes. Super dat je zoveel moeite hebt gestoken in deze quiz. Vond het super leuk ondanks dat ik bijna alles fout had volgens mij haha.

1 like

Aaaa shit. Helemaal gemist! Was veel te gezellig met @Nidorina @anon44204370 @Indolence en @Flexican dat we deze hebben gemist!

5 likes

Nooooo helemaal vergeten :sob:

Omg ik ben echt een sukkel, al de 3e quiz op rij die ik vergeet :sob: Vanavond had ik wel een goede reden want was op een verjaardag maar toch. Goed voornemen voor 2019: niet meer de quiz vergeten.

Wel mn complimenten voor deze fantastische laatste quiz. Heb echt met plezier de vragen en antwoorden terug zitten lezen.

1 like

moet hem nog lezen maar heb de kippendans alvast even op me in kunnen laten werkenā€¦ WOW.

3 likes

Bedankt voor alle moeite die je er in gestopt hebt!

5 likes

Woehoe ik had erger verwacht. Zoveel deelnemers ook, superleuk!