FF Quiz 2019 deel 14

Yessss - na de leuke quiz van @Jauregui van vandaag zal ik de volgende quiz samenstellen (de eerste van het nieuwe kwartaal, hark die eerste punten!)

De quiz zal plaatsvinden op dinsdag 9 juli tussen 20.00 en 22.00. En aangezien dit super vroeg wordt aangekondigd heb je alle tijd om je agenda leeg te maken of gebruik later het excuus: “I can’t go out tonight. I’m sick.”

Het is fijn als dit topic leeg blijft tot dinsdag 9 juli

Maak jij meteen je agenda leeg?

  • So fetch!
  • I won’t sit with you!

0 stemmers

3 likes

Leuke quiz! Heb wel veel moeten gokken haha. En idd goed dat je niet ziet wat iedereen antwoordt, dat maakt het nog eerlijker.

1 like

Leuk gedaan. De mean girls vragen waren goed bedacht

1 like

Het duurde wel even voordat ik doorhad dat de antwoorden pas na sluiting zichtbaar worden :sweat_smile: ik maar drukken en drukken op het antwoord van de eerste vraag. Heel leuk hoe het thema is verwerkt!

7 likes

Haha, dat had ik ook. WiFi zelfs uitgezet :see_no_evil:

2 likes

Haha het klopt dus dat alle opties in beeld blijven met het bolletje dat je aanklikt zwart? Ik heb het gevoel dat t misgaat met mn stemmen… maar leuke quiz! Misschien zet ik Mean Girls zo wel op, te lang niet gezien.

1 like

Heel leuk gedaan! Lichtelijk frustrerend dat je nog niet de resultaten kunt zien en kunt zien wat de rest heeft gezegd, maar dat is ook wel weer goed en leuk eigenlijk. Had het bij de eerste vraag ook nog niet meteen door :grimacing: Dankjewel @Wonderland!

1 like

Oh jeetje ik vond hem wel moeilijk dit keer. Vooral ook omdat ik zelden films kijk :sweat_smile:. Maar leuke quiz weer @Wonderland!

1 like

Ik kijk echt nooit films dus vond m echt zo moeilijk. Goede kans dat ik alle vragen fout heb hahaha

1 like

Heel leuk gedaan! Ik moest soms wel echt goed lezen hahah

1 like

Ik heb echt zo ontzettend veel gegokt haha

1 like

Leuke quiz, ik vond het wel moeilijk. Knap gedaan.

Samee😂

1 like

Misschien moet ik mijn algemene kennis toch maar eens gaan bijwerken. Ik wist gewoon maar 3 vragen zeker. Ofja denk ik tenminste :sweat_smile:

1 like

Euhm, hallo.

5 likes

Ah shit ik heb hem net gemist! Wel een hele leuke quiz!

1 like

Deze had ook nog gekund: klikkerdeklik

Ben van de Leidse naar de Duitse verhuisd, dus 3 oktober ligt me na aan het hart, daarom baal ik wel dat ik de vraag verkeerd had…

2 likes

Oooof ik word professioneel gokker want dat gaat me blijkbaar echt goed af :sunglasses:

2 likes

Wist je dat er vermoedens zijn dat Thanksgiving van de 3 oktober viering vandaan komt??? Zoek zo even de bron

1 like

Ik vergeet het steeds en kom er dan weer te laat achter. Wel een leuke quiz. Ik denk dat veel mensen hier goed gescoord hebben.

1 like