FF Quiz 24

Leuk gemaakt :ok_hand:t3:

1 like

Ja een Big Mac gaat er nu wel in

1 like

Zo moeilijk :worried:
Heb er sws 1 goed, maar verder niks denk ik

1 like

Haha same!

1 like

Ik kon eindelijk nog eens meedoen aan een quiz.
Leuke vragen!

1 like

Ahhh verdeurie. Om 2 minuten voor 10 begonnen met invullen dus te laat, maar de vragen waren superleuk!

1 like

Bij de laatste drie vragen zijn mijn antwoorden niet doorgekomen :cry:

Leuk in elkaar gezet!

Is het een idee om volgende keer voor de antwoord opties in de poll. A/B/enz te zetten.
Nu staat er soms het juiste antwoord is B, maar hen ik geen idee wat B was

1 like

Ahhh heb deze quiz helaas gemist door migraine, heel jammer. Heb m net wel in mn hoofd een beetje gedaan.

1 like

Heel leuk gedaan! Maar hoe kom je erbij dat bosbes in raz el hanout zit? Chilipeper zit er namelijk wel soms in, maar bosbes volgens mij echt niet. Ben je niet in de war met piment?

Dit was ook echt het enige waarvan ik dacht overtuigd te zijn haha. We gebruiken dit regelmatig en hebben al meerdere versies gezien en dacht nog nooit iets bosbessigs gemerkt te hebben

1 like

Ik kan echt nergens bosbes vinden, behalve op de NL-wikipedia maar dat moet bijna wel een vertaalfout zijn. Ik ben echt heel overtuigd :stuck_out_tongue:

edit: oke ik kan hier niet tegen he. Voor zover ik de talen goed/redelijk/matig kan lezen staat bosbes er niet bij op de Engelse/Spaanse/Italiaanse/Duitse/Portugese wikipedia :joy: Chilipeper ook niet, er staat wel soms cayenne genoemd.

Nah sorry zo’n leuke quiz en dan zit ik te mierenneuken :stuck_out_tongue: maar ik dacht het echt te ‘weten’. Sowieso is met kruidenmixen ook zo lastig, want er is geen vast recept volgens mij.

1 like

Ja ik moet eerlijk bekennen dat ik ook al zat van waar komen die bosbessen vandaan, want die komen uit Noord Amerika en Ras el Hanout uit Marokko dus ik zat een beetje zo :face_with_monocle:

3 likes

Lol heb er maar 2 goed :smile: