FF Quiz 24

Joehoeee!

Morgen rond 20.00 is het weer tijd voor een nieuwe quiz! Deze keer gaat het over iets wat we volgens mij allemaal graag doen: eten & drinken.

Willen jullie dit topic leeg houden totdat de quiz woensdagavond online staat?
@moderators willen jullie dit topic pinnen?

Doen jullie mee?

• Yesss
  • Misschien
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Wow, ik heb zowaar het idee dat ik dingen wist. Leuk, een quiz over eten! :grimacing:

3 likes

Hele leuke quiz! Denk dat ik hem voor de verandering ook eens vrij goed heb gemaakt :grin:

2 likes

Toch nog een voordeel dat ik allergisch ben geweest voor enkele E nummers haha.

Leuke quiz! Volgens mij wist ik ook nog wel wat

2 likes

Heel leuk! En ondanks dat ik net een ovenpizza naar binnen heb geschoven krijg ik er ook nog eens trek van :smile:

1 like

Leuke quiz! Was wat mij betreft echt niet te makkelijk hoor haha

1 like

Leuke quiz, nu ga ik eten zoeken!

1 like

Heerlijk thema voor een quiz! Ik wist behoorlijk wat denk ik, maar alsnog niet te makkelijk.

En als docent moet ik toch even de opmerking maken over vraag 4: het is niet waar dat je met bepaalde delen van je tong specifieke smaken proeft. Over je hele tong liggen smaakreceptoren voor alle smaken. Een tijd lang hebben we dit wel geloofd, maar het blijft nu een hardnekkig misverstand.

1 like

Leuke quiz, weer eens wat anders! Ik wist er een paar wel :blush:. Nu heb ik honger

1 like

Leuk thema! Eindelijk mijn vakgebied :grin:

2 likes

Voor het eerst meegedaan! Leuk, volgens mij niet een topscore maar nou en​:+1:t5::sweat_smile:

1 like

Wat een leuke weer! Ben heel benieuwd naar het antwoord van vraag 12, wordt een beetje misselijk van alleen al het denken aan het opeten van zoveel frikandellen :joy:

1 like

Superleuk thema! Heb wel trek nu :smile:

1 like

Leuk! Wel honger nu

2 likes

Hele leuke quiz!

1 like

Nu heb ik zin in kaasfondue

2 likes

Met een cocktail

2 likes

Leuk!

1 like

Ah tof! Ben heel benieuwd en nu…

Wil ik kaas.

1 like

Lekkere quiz. Zin in kaasfondue nu. Al weet ik niet welke kaas er officieel in hoort. Denk niet dat ik veel goed heb.

1 like