FF Quiz deel 8

Dag mensen van het goede leven!

Aanstaande woensdag 14 november komt het nieuwste deel van de FF quiz online! Dit keer heb ik hem in elkaar geknutseld.

Willen jullie dit topic leeg laten, zodat ik hier alvast aan de slag kan? Voor vragen of opmerkingen stuur ik je hierheen: FF algemeen quiztopic 2018


Doe je mee?

  • Ja, natuurlijk!
  • Nee, ik kan niet. :frowning:

0 stemmers


De quiz zal om 20:00u online komen, en de polls sluiten om 22:00u. Wanneer hij online staat, pin ik dit topic vast zodat hij makkelijk bovenaan de pagina te vinden is.

Liefs!

6 likes

Ongeduldig :angel:

6 likes

Volgens mij gaat er iets niet goed, of ligt het aan mij? Ik zie wel vragen en antwoorden, maar geen “selectiebolletjes” om het antwoord te selecteren…

Dit heb ik ook…

Ik krijg een foutmelding vanaf vraag 3 :cry::cry:

Ja, dat had ik idd ook, en daarna deed 'ie het niet meer :sob: @moderators au secour!

Kan gebeuren!

1 like

No worries!

1 like

Hahahah 13, ik was naĂŻef en dacht gewoon square :sob:

2 likes

Top quiz! Ik ben erg benieuwd. :grin:

1 like

Ik sloeg me echt een paar keer voor mijn hoofd nadat ik het antwoord al had aangeklikt haha. Goede quiz!

1 like

Wat een leuke quiz! :blush: Een tip, wellicht is het een idee om te zeggen wat voor rente het is. Enkelvoudige of samengestelde rente. Beide kan namelijk met de genoemde antwoorden :speak_no_evil:

1 like

Leuke kwis!

1 like

Ja, nu doet 'ie het! Heel toffe quiz @Mhysa! In ieder geval al geleerd dat horcruxes gruzielementen heten in het Nederlands, wat een briljante vertaling.

1 like

Omg. Echt bijna alles gegokt. Behalve wat ik kon rekenen haha. Mehh Harry Potter, goden, films. Zo niet m’n genres :eyes::sob:

4 likes

Precies dit :tired_face:

1 like

Waarschijnlijk denk ik veel te ver na vanwege mijn baan etc. :exploding_head::exploding_head: I’m sorry haha. Echt een leuke quiz hoor, lekker gevarieerd!

1 like

Leuke quiz! Vooral de Griekse goden/Harry Potter vragen

1 like

Zo dat was weer even graven hoor!

1 like

Kon het uit de antwoorden herleiden, dus voor mij geen probleem :wink: Ik heb ooit deel vier in het Nederlands gelezen, maar de rest in het Engels, en toen de laatste films uitkwamen was ik ook al niet meer in NL en heb ze in het Engels zonder ondertiteling gezien, dus kende de term nog niet. Maar vind het echt goed gevonden!

kleine spoiler over andere vraag

En bij vraag 16 heb ik volgens mij goed gegokt, mijn eerste instinct was wel “a magnificent horse with the brain of a bird”

https://static.tumblr.com/31db941868f63046c821c2c1ce06b549/tsk0xo5/aUgpbqhwb/tumblr_static_tumblr_static_cgumbodmwvcokcgc04k4wcgks_640.gif

1 like