FF quiz deel drie

Volgens mij tellen we de tweede wereldoorlog niet mee. Maar je hebt wel een punt.

1 like

Over vraag 15, het zijn de kinderen van Mary en Kroonprins Frederik, niet de kleinkinderen

Ja maar hij is kroonprins, dus de kleinkinderen van de Koning en Koningin van Denemarken. Maar in het antwoord schrijf ik dat inderdaad niet goed op, thanks, ik heb het aangepast.

2 likes

Ik dacht ook rond de 500 jaar (vraag 1) maar de antwoorden waren alleen maar jn de 400. Toch?

Maar super hoed gedaan hoor @Pierlala Respect voor het bedenken van al deze vragen!

Ja je hebt helemaal gelijk dat antwoord © is het juiste ik schreef de verkeerde op. Heb het antwoord aangepast. Dankjewel.

Ik ben duidelijk niet de scherpste persoon momenteel. :face_with_hand_over_mouth: Sorry daarvoor jongens. Ik heb wel al een excel document aangemaakt voor de score, maar ik ga daar dit weekend als ik meer concentratie heb goed aan werken. Ik hoop dat dat oke is voor iedereen?

7 likes

Oh wat leuk dit! Heb dit topic helemaal niet gezien gisteren. Is dit elke woensdag? Dan ga ik het volgende week wat beter in de gaten houden.

1 like

Oh dat topic had ik ook nog niet gevonden :sweat_smile: Dankjewel!

Ah dit is zo jammer want dit lijkt me echt tof, ik wil volgende keer meedoen!

2 likes

Ik had die gedaan omdat hij nu qua haarlijn niet matchte op de foto’s :joy::joy:

7 likes

Ik had bij de premiers A gekozn omdat ik die een beetje (boel) op Hitler vond lijken :see_no_evil: ik dacht die hoort er vast niet bij!

1 like

Ik had voor de croissant gekozen omdat dat de enige was zonder “vulling” haha. Was een erg leuke quiz!!

6 likes

Ja dit was ook mijn redenering haha

1 like

Ja ik ben bezig. ik probeer vnv.

Nee zo wazig ben ik nog net niet :geek:

Ik was net de uitslag aan het lezen en toen verdween hij!!!

Oh dan lag het niet aan mij. Ik zat mezelf al een paar minuten af te vragen of ik nou gedroomd heb dat ik die post zat te lezen want hij verdween voor mn ogen haha.
Misschien klopte er iets nog niet helemaal en wil ze dat nog even aanpassen.

1 like

Lieve Quizzers,

het heeft een poosje geduurd maar de uitslag is daar. Excuses voor het lange wachten, ik schaamde me nogal voor de fouten die ik gemaakt had in de quiz en ik wilde geen fouten maken bij het nakijken.

Er waren voorafgaand 19 punten te verdienen, maar door mijn gemaakte fouten in de antwoorden werden dat er 17. In verband met de foute aanname in antwoord een heb ik daar iedereen punten gegeven, ik hoop dat jullie het daar mee eens zijn.

Maar tromgeroffel
de winnaar van de FF quiz deel drie is …
Acculader!

14: Acculader
13: Ohhappyday
13: Pantalones
12: En_17_Anderen
12: Diana
12: Jeminae
12: Juuldie
12: Zompig
11: Charlie
11: Astor
11: Woodkid
11: Yucca
10: Matilda
10: Rozevarken
10: Zwaardvis
10: Mhysa
10: Lijnewiets
10: Coincedence
10: Clarity
10: Anna88
10: Penny_Lane
10: Niffler
10: Masterchef
9: Plaaggeest
9: EleanorRigby
9: Theekom
9: Lula
9: Diamonds
9: Quantum
9: Atlas
9: Andreya
9: Ireth
9: Bree
9: Unquestionable
8: FrozenFlame
8: Enthusiasm
8: Ditto
8: Lapzwans
8: Cookie
8: Bee
8: Jauregui
8: Vesta
8: Hyde
7: Sabr
7: Linus
7: Kerselaar
7: Coccinelle
7: Hufflepunk
7: Louse
7: Hummus
7: Vaiana
7: Hazel
7: Chocomel
7: Rosemary
6: Vitaminwater
6: Sax
6: xMillieeee
6: Hectometer
6: KREN
6: Annie
6: Yuul
6: Kusjessoldaat
6: Alpacamybags
6: Bathwater
6: Doperwt
6: Bubbless
5: Falafel
5: Evenveel
5: Bertie
5: Lastyoungrenegade
5: Chili
4: Reality
4: Toubab
4: Dancingqueen
3: Lentex
3: Dancingavoxado
2: Fastfood
2: Flexican
2: Twonights
1: Madonna
1: Fee
1: Byredo
1: Verespalne
0: Xiomara
0: Paddington
0: Oelek

Heel erg dankjewel voor jullie geduld

12 likes

En @anon98052296 en @Bubbless ik moest inderdaad nog even iets verbeteren, en ik kon jullie dat niet tussendoor zeggen want dan verdween mijn bericht, sorry, en dankjewel voor jullie goede oplettendheid.

2 likes

Je hoeft je nergens voor te schamen. Je hebt hartstikke je best gedaan en foutjes maken we allemaal!

1 like