FF quiz deel twee

Leuk die vragen die echt bij dit forum horen :sunglasses: met dat kind vab rob geus haha. Goed gedaan!!

2 likes

Moeilijk!! Haha maar wel heel leuk. Thanks voor de moeite!

1 like

Huh ik heb net alles ingevuld maar nu zie ik alleen van de eerste vragen mijn ingevulde antwoorden nog :sob: De rest is weg!

Wat raar! Ik zie je antwoorden nog wel.

Huh zijn bij mij ook een aantal weg ja

Ja heb ze maar opnieuw ingevuld alleen per ongeluk bij eentje een ander antwoord gedaan, sorry quizmaker!!

2 likes

Leuke vragen (soms wel pittig)!

1 like

Dankjewel! Leuke quiz :tada: @Evenveel

1 like

Wat leuk die geluidsfragmenten! En je kan mij vast de troostprijs geven haha, heb veel gegokt. Maar meedoen is leuker dan winnen gaat hier zeker op!!

1 like

Leuke quiz! Helaas weet ik weinig van showbizz dus moestveel gokken

1 like

Ik deed de quiz terwijl ik een ijsje at op een terrasje. En toen kwam de Chewbacca/emotionele man/zeldzame vogel vraag. M’n geluid stond vrij hard, het was vrij awkward. :joy::joy:

6 likes

@modena @anna88 als je op je gekozen antwoord klikt is als het goed is ook weer jouw icoontje te zien. (BLAUW PIJLTJE)

Leuk gedaan!! Wel moeilijk :flushed:

1 like

Schrok me dood bij dat 2e fragment joh :joy:

2 likes

Ja de stipjes waren ook weer leeg, bij een paar waren ze wel maar dan niet de blauwe balkjes. Nu staan ze er wel weer

Ben beel benieuwd!

1 like

Nu zou het echt grappig zijn als het tweede fragment wel Daniel Radcliffe was. Maar dat is helaas niet het geval.

Ik zie je antwoorden overal terugkomen dus ik denk het wel :blush:
Kon die fragmenten helaas niet 1:1 hier neerzetten

1 like

Dat kan je volgens mij in je profiel instellen hierzo. Maar het is wel een goede tip want ik had even niet over mobiel nagedacht in combinatie met die fragmenten! Voor de volgende keer wel handig.

Tering ff in 3 minuten meegedaan. Was helemaal vergeten dattie vanavond was!

1 like