FF algemeen quiztopic 2018

Vet leuk!!

1 like

Wat een leuk idee! Ik leef voor pubquizzen dus ik ga zeker mee doen :ok_hand:t2:

1 like

Super leuk! Is het misschien niet beter om mensen de antwoorden privé te laten noteren en dan in een prive bericht naar de quimaster te laten sturen oid?

1 like

Wat tof dit!

1 like

Ja dat denk ik ook, we zullen op elkaar moeten vertrouwen, en het is ook niet leuk toch om te frauderen om te winnen?

1 like

Leuk idee! Ik dacht eerst heel even dat er een soort quizmeeting zou komen.

1 like

Ik doe de volgende keer mee! Komende woensdag kan ik niet helaas. Wel echt een super super leuk idee! Ookal doe ik niet mee: alvast bedankt voor alle tijd die jullie er in stoppen!

1 like

Ik doe ook mee! Heel leuk idee!

1 like

Wat een tof idee! Ik doe ook mee :blush:

2 likes

Leuk idee zeg! Ik moet nog even kijken of ik woensdag al meedoe, maar wil sowieso een keer mee doen!

1 like

Omg haha ik heb gewoon heel eerlijk nee aangeklikt op die vraag @Eddie in dat andere topic en nu zie ik eruit als een bitch hahaha ziet er zo droog uit iedereen ja, behalve ik (en nog iemand)

Maar ik kan dan niet zo kuuuut misschien zeg ik mijn vriendin wel af

1 like

Super leuk!
Ik zou graag meedoen maar ik werk altijd op woensdag avond.
Misschien in de toekomst ook eens op een andere dag plannen?

2 likes

Klinkt leuk! :smiley: Als ik het niet vergeet, doe ik zeker mee.

1 like

Aaaah ik hou van quizzen!! Heb nog niks gepland woensdag dus het ziet ernaar uit dat ik meedoe :smiley:

Hoop wel dat iedereen eerlijk speelt want ik haaaaaaat valsspelers.

3 likes

Ik doe mee met mijn moeder!

5 likes

Oh wij doen de eindloze quiz met het hele gezin, ik wist niet echt dat ook dat een hulplijn is. Ik zal vragen of ze een eigen account wilt!

2 likes

Nee helaas :frowning: ik moet om die tijd werken.

Ik kan helaas niet maar wel superleuk initiatief. Volgende keer doe ik zeker mee. Misschien kan het topic openblijven en kunnen na de deelname ook de antwoorden in spoilers onder de vragen gezet worden? Dan kunnen mensen ook later nog invullen, of is dat onhandig?

1 like

Ik kan niet meer :frowning: dacht dat ik een ochtend moest werken maar het is een avond helaas

1 like

Goed idee!

1 like