FF-Talk

Geweldig dit, wat een helden zijn jullie :rofl: :two_hearts:
@Otzi ik liet mijn kat gewoon schrikken door de lachstuip waar ik inschoot bij je grunt :sweat_smile:

3 likes

Ik ga helemaal stuk :joy::joy::joy:

1 like

Jongens heb me echt kapot gelachen om dit topic vandaag. @Zemraluani beste idee ooit.

3 likes

Omg dit is geweldig Hahahah ik moest zo lachen om @Otzi :joy::joy::joy:

3 likes

Omg ff likes uitgedeeld hier hahaha! Waarom kom ik hier nu pas achter :joy::heart_eyes:

4 likes

Hahaha wat top dit. Hardop gelachen.

@carrotcake wanneer krijg je een contract bij Disney? :smiling_face_with_three_hearts:

En @Otzi en @Soy.peor doen jullie ook verzoekjes? Zo van: nummer X in genre Y met de stem van Z?

5 likes

Shit, ik ga hier helemaal stuk :rofl:

2 likes

Hahaha ik wil best wel andere nummers verkrachten hoor

2 likes

@Briseis Hahaha same here, challenge accepted :joy:

1 like

Had even niet bedacht dat het moeilijk is om leuke combi’s te bedenken dus ik laat het creatieve deel liever aan jullie over. Of aan andere forummers?

@otzi kan je Yummy van Justin Bieber herinterpreteren? Eventueel gruntend of als James Blunt.

En @Soy.peor ik dacht dat jij misschien aan de slag kon gaan met iets van Acda en De Munnik. Met een lekkere beat erbij!

5 likes

Ik heb cd van mij even door google translate gegooit en dit er van gemaakt hahahaha

22 likes

Ik heb uiteindelijk besloten hem met mijn Cartman stemmetje te doen :joy:

24 likes

Jouw lach is zo heerlijk. Was jij trouwens niet diegene die die stem van die gast van You are beautifull ofzo kon na doen.

2 likes

Hahahaha ja klopt :joy: die zit ook in mijn stemmetjes repertoire hahaha

4 likes

12 likes

Goede les van je dochter :joy::joy:

2 likes

Wat een dotje! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

hahaha dit is te grappig!

1 like

3 likes

Echt leuk mijn stem zo :rofl: