Handig dat er een ouder berichtje van je er boven staat wand kon ik even goed het verschil horen. En Jeetje ik zou maar gauw onder de wol kruipen. Klinkt nie goe nietš±
Ja, ik drink zo nog een kop thee en dan ga ik lekker liggen 
Haha, jij klinkt precies zoals je schrijft.
Ik speelde dit af maar was per ongeluk nog geconnect aan de JBL box dus het hele complex hoorde HOOOI GOEIEMIDDAG
Wat heb jij een mooie en rustgevende stem zeg
@Nescio ik ga zo stuk dat je nu die muziek van vorig jaar rond koningsdag aan het liken bent.
Helemaal flashbacks hahaha
Oh God ik was dit helemaal vergeten
Over een maandje is het weer konings dag eens kijken op welke beat ik dit jaar ga mee rappen.
Ja ik had dit toen even gemist⦠wilde wat vermaak tijdens het opmaken
Hebben we toch nog een Koningsdag om naar uit te kijken 
Hahahah ik hoor dit nu pas voor het eerst.
de dag die je wist dat zou komen (krijg nog steeds error van deze zin) is eindelijk:
HIEEEEEEEEER
ik moest gewoon hardop lachen thanks echt top dit 
denk je dat je rappen en grunten kunt combineren?
Vorig jaar wss wel. Maar nu corona mn conditie heeft gejat denk ik niet dat grunten me lukt. Veel te vermoeiend .
I second that.
Overigens heb ik het weleens geprobeerd maar je wordt helemaal gek. Want het leest natuurlijk alles, dus ook steeds de info over de likes enzo. Hier moet echt AI voor komen. Ik denk dan aan twee varianten, een waarbij iedereen die dat wil even haar stem uploadt en dat het systeem dan steeds de juiste stem neemtā¦
en een waarbij Penny alles voorleest en je kunt kiezen of je de stem van de poster laat horen of dat het een raadspelletje wordt van wie de post is.