Fietsentopic

In september komt mijn van moof fiets binnen :partying_face:

6 likes


Ik krijg (JAAAA ik krijg hem van mijn vriend :smiling_face_with_three_hearts::partying_face:) hem zoals op de afbeelding

6 likes

Leuk, ik krijg hem dan ook! :heart_eyes:

Ik snap niks van deze reactie

Hebben jullie dezelfde vriend? Zijn jullie 1 persoon?

Ik denk dat het woord ‘dan’ verwijst naar september :stuck_out_tongue:

Heeft er hier iemand een elektrische fiets die ze aan kan raden? Wij willen er eentje kopen, maar ik weet (behalve bij het budget) niet echt goed waar ik moet beginnen.

Ik kan de elektrische fietsen van Cowboy aanraden!

@Lula Haha sorry! Ik had nog op elektrische fiets gezocht, maar kwam dit topic niet tegen. Dankje

Ik zou sowieso aanraden een niet te goedkope te kopen. Ik begon “goedkoop”, maar heb inmiddels een Giant en die is echt zo veel fijner. Veel stabieler, meer solide, fietst lekkerder.
Ga gewoon veel fietsen uitproberen, dan merk je wel wat jij het fijnste vind.

Hoe goedkoop begon jij ongeveer? Want ik wil liever niet meer dan €2000 uitgeven, maar wil ook niet voor 300€ minder iets slechts kopen…

Knaap elektrische fatbike

Oja, ik ga meer voor platteland-kind-achterop vibes :smiley: VanMoof is veel te cool voor mij

Ik geloof iets rond de 1700/1800. De Giant was 2700 :cold_sweat:
Maar er zijn zo veel merken, Giant is misschien niet de goedkoopste in het betere segment. Ik zie ook veel Gazelles rijden, die vond ik ook heel fijn.
Ik wou dat ik in het begin meer uit had geprobeerd, dat had me uiteindelijk geld bespaard.

1 like

Ja @Ieneminie ! Fietst echt fantastisch lekker en je kunt er allerlei accessoires opzetten. En het heeft een ingebouwd alarm en op je iPhone kun je zien waar je fiets is. En relatief goedkoop voor de accu en het vermogen

1 like

VanMoof lanceert nú een nieuwe fiets!

Ben echt een e-bike nerd geworden, blijkbaar

Edit ah een speed pedelec! Lekker racen

2 likes

Ik heb er 1 van Dutch ebike, heel blij mee.
En direct uit voorraad.

Zijn behoorlijk voordelig en veel opties.
Ik wilde per se een middenmotor en de meeste zijn dat niet, heb ongeveer 1900 betaald incl accu upgrade (kan 160 km ermee fietsen, mn vriend heeft 'm zonder upgrade en kan 100 km fietsen)

2 likes

Ik rij op mijn werk op een elektrische Gazelle Miss Grace met middenmotor en ik vind die best fijn. Stuur is wel vrij zwaar. Heb zelf de niet-elektrische variant trouwens.

Bedankt voor de tips allemaal :hugs: heb ik echt wat aan. We gaan binnenkort es even langs een paar winkels.

1 like

Mijn nieuwe fiets heeft drie versnellingen. Twee is te licht en drie is te zwaar. Is het mogelijk om dat aan te passen? Ik zweet nu telkens als een gek omdat ik of heel snel moet trappen of heel hard.

Ik weet iig dat je dat kunt laten stellen bij de fietsenmaker

1 like