Fietsentopic

Heb hem sinds januari, maar is het 2016 model. Weet even niet of ze hem nog veel verkopen, hen hem zelf van een fietsenwinkel in Enkhuizen. In het echt is ie meer aubergine qua kleur. Heb ook al 3 keer van wildvreemde mensen een compliment over mijn fiets gehad.

2 likes

Ik vind deze fiets er wel lief uitzien.

2 likes

pepita-bikes-dominica-1

deze vind ik ook zoooo leuk. Maar geen versnellingen helaas

4 likes

Ik heb een zwarte gazelle heavy duty nl en hij fietst heerlijk!

1 like

:biking_man:‍♂️

De old dutch fietsen zijn mijn lievelingsfietsen ooit. Had een tweede- en derdehands en eentje heb ik meer dan tien gebruikt, voordat ie werd gestolen. :disappointed:
Ik had die matzwarte met dat goud, die limited edition, en een paarse die ik roze had gespoten.


Deze gazelle omafiets. Voordeel van deze kleur is dat ik hem gemakkelijk terugvind in een overvolle fietsenstalling.

Alleen het vorige model. Ik heb ook en mandje voorop.

1 like

Ik heb deze. Heel mooi, maar fietst niet uitzonderlijk lekker, weet niet of ik m opnieuw zou kopen. Dat rekje is overigens echt superchill, ik zou daar nooit een bak of mand op zetten, daar kan je veel minder in kwijt dan dat je op dat rekje kan stouwen.

1 like


Met een houten krat erop, gigantisch zwaar en ik vind het echt kut, maar toen ik 16 was vond ik het leuk. Ik krijg hem amper trappen op en kan hem nergens parkeren. De fietsenmaker is er een keer afgevallen omdat ie zo zwaar is :broken_heart:

2 likes

Heerlijke fiets, fiets er meer dan 10 km per dag op. Heb er wel een lekker grote krat op gezet (plastic dus lichtgewicht) zodat ik al m’n tassen er gewoon in kan gooien ipv vast te maken met een spin ofzo.

4 likes

Haha Huhh wat?

1 like

Als je fiets is gerepareerd gaat de fietsenmaker toch altijd een stukje fietsen om te testen? Mn versnelling stond nog op 7 en die fietsenmaker wilde dus wegfietsen maar viel er meteen weer af omdat het te zwaar trapte en het stuur te zwaar was hahaha

8 likes

Hahahahaha

5 likes

Beste foto ooit dit. Maar het is een Gazelle Miss Grace van een jaar of 5 geleden. En ik zou hem nooit meer kopen, wat een onding :open_mouth:

2 likes

Deze, alleen die van mij is net iets anders qua kleuren. Heeft een krat voorop + veel roest overal omdat hij bij mijn vorige woning niet binnen kon staan.

En deze (zonder het sexy zadeltasje) Deze is wat beter voor als je langer dan 10 minuten moet fietsen. Die ander fietst heel zwaar en is meer voor boodschappen doen.

2 likes

Ik heb een fiets van de bouwmarkt. :stuck_out_tongue: Dus valt ook wel onder crappy fiets maar heb hem nu 1 jaar en hij fietst prima. Ik had een beetje verwacht dat hij allang kapot zou zijn nu.

Oh, dit is precies iets wat ik zoek. Maar ik ben te klein voor dit model :joy:
(En hij is er nu in wit. Ik wil geen witte fiets…)

Nee die worden zo snel vies en lastig schoon te houden… Misschien is er nog een model van vorig jaar in een andere kleur?

1 like