Filmtopic (Deel 1)

Men al gezien? Ben nog steeds een beetje in shock van dat einde :smiling_face_with_tear:

1 like

Jaaaa ik heb hem toevallig vandaag gezien!

Ik vond de eerste driekwart van de film echt een enge sfeer, heel goed gedaan. Maar dat einde… hahahaha. Ja heel vreemd. Ik ben er ook nog steeds niet achter of ze nou een soort angstpsychose heeft gehad en het zich heeft ingebeeld of dat het echt was? Maar toen ik daarna las dat het een soort ‘overgaan van de misogynie en het patriarchaat’ moest uitbeelden vond ik het eigenlijk wel goed gedaan!!

2 likes

Ja leek me wel echt want die vriendin die toen kwam zag dat bloed ook liggen, ik vond het einde zoooo vreemd en walgelijk en ook een beetje pretentieus artistiek ofzo terwijl het eigenlijk gewoon vreemd en vies was :sob:

Hoe ga je naar black phone? Komt toch pas december uit??

@tuula woont toch in Belgie?

1 like

Hahaha, ik was al druk op sites van bioscopen aan het zoeken waar hij dan gedraaid werd. Jammer dat het hier zo lang moet duren

2 likes

Whoooo! Tickets voor Thor: Love and Thunder zijn geregeld. Zin innn

4 likes

Ja, lijkt mij ook een goede film namelijk :sob:

2 likes

Ik ben net naar ‘Nowhere special’ geweest. Mooie film, driekwart van de mensen in de zaal zat te huilen ghehe, inclusief ik. Heel mooi gefilmd en de chemie tussen de acteurs die vader en zoon speelden vond ik echt top, jongetje is echt nog heel jong dus knap gespeeld. Wel wat voorspelbare factoren maar niet storend. Vond het erg ontroerend!

6 likes

Ahh thanks voor de tip, deze was nog niet bij mij op de radar maar ik zie nu dat ie pas nieuw is. :slight_smile:

5 likes

Kom net terug van Jurassic World: Dominion. Het is een lange zit (2,5 uur), maar vind hem erg leuk! Heel veel actie en de dinosauriërs zien er vet goed uit! Ook totaal anders dan de voorgaande delen.

4 likes

Ik ben ook geweest gisteren en vond hem ook tof. Inderdaad ook wat meer dinosauriërs zoals ze er volgens de laatste onderzoeken uit zouden hebben gezien.

mogelijke spoiler m.b.t. cast

Ook vond ik het heel leuk en nostalgisch dat ze de oude cast en de nieuwe cast goed hebben weten te blenden. En Blue’s baby :pleading_face:

4 likes

Deze is jank proof!

1 like

Weet iemand wanneer daar waar de rivierkreeften zingen in de bios komt?

1 like

1 september (in NL). Kan je altijd vinden op filmvandaag . nl

2 likes

Ah dank je wel voor de tip!

2 likes

Gisteren naar Jurassic World geweest en ik vond deze film echt… tegenvallen. Het is hetzelfde als bij alle andere vervolgen: de setting van de films worden te groot. Wat Jurassic Park zo mooi maakte was dat de setting redelijk klein was (alleen het park). En Jurassic World had dit ook.
Maar dan komen er in de vervolgen opeens meerdere personages/locaties bij en dan is het verhaal zelf niet meer bijzonder. En als je een zogenaamd “Vice-achtig” filmpje in het begin nodig hebt om de mensen uitleg te geven… is dat een teken dat je met je schrijversteam om de tafel moet zitten, want je verhaal is dan gewoon niet duidelijk genoeg.

4 likes

Het is gewoon een kutfilm. Ik werd al niet goed bij die vorige want je wordt opeens geacht medelijden te hebben met die dinosaurussen, dan zie je allemaal van die beesten afsterven en gemarteld worden en misbruikt. Vind dat zo’n goedkope truc om op mensen hun emoties in te spelen.
Ik moest toen ook wel een traantje wegpinken maar ik wil gewoon bij een Jurassic film zien dat die beesten een bedreiging voor mensen zijn zoals in de 1e film. Gewoon een goeie actie/thriller waarbij je op t puntje van je stoel zit.

5 likes

Gisteren The Lost City gezien. Vond het echt een super leuke film! Muziek was top en heb echt genoten van van de cast. Zo leuk om Daniel Radcliffe gewoon zijn eigen ding te zien doen. Was ook verrast door Brad Pitt die na 30min al niet meer meedeed. Dacht dat hij een veel grotere rol gingen hebben of love triangle

5 likes

Ja vond ik ook jammer! Lag in een deuk

1 like