Filmtopic (Deel 1)

Ik las vandaag net een stukje dat er met opzet verschillende dingen in de film zitten die niet kloppen bij het tijdsbeeld, o.a. de middelvinger die ze op een gegeven moment opsteekt en moderne deur hendels, om een soort van tijdloosheid te creëren. Misschien valt die emmer daar ook wel onder. Of het is een foutje. Ben super benieuwd naar deze!!

2 likes

Wat grappig! Dan zal dat het geweest zijn. Ben benieuwd welke ik nog meer heb gemist!
Ik vond ‘t echt een aanrader, benieuwd wat jij ervan gaat vinden.

1 like

Afgelopen tijd naar Alcarràs, Decision to Leave en See how they run geweest en vond ze eigenlijk alle drie aanraders. Vind het wel jammer dat de meeste films steeds zo lang zijn, heb daar echt geen concentratievermogen meer voor.

Wil deze week naar Corsage, heb wel hoge verwachtingen dus ben benieuwd.

5 likes

Soof 3 is echt een teleurstelling.
Ik dacht naar een simpele film te gaan met flauwe grapjes, maar dat was het niet. Zwaar onderwerp en weinig grappigs. En mega cringe alles met Dan. Echt eeger dan voorheen altijd. Vond het niet in de soof stijl passen wat gewoon easy vermaak altijd was. Meh!

Jaa leuk is die hé! Sommige spannende stukjes waren ook echt goed gedaan. Ik dnek dwt ik als kind het ook eng had gevonden, haha.

@vitaminwater ik twijfelde of ik hem wel of niet in de bios wil zien, maar denk dat ik dat toch ga doen. Krijg helemaal zin in die film door je enthousiasme.

1 like

Zeker doen hoor, muziek voegt dan ook meer toe vind ik!

1 like

Haha ik dacht ook even een simpel romkommetje, maar keihard zitten brullen.
Had vooral met m’n cyclus te maken haha, maar ik vond 'm wel heel erg vermakelijk. Wel een stuk zwaarder dan de andere delen idd.

En het was allemaal ook nog eens totaal onrealistisch en heel slecht. Ik vond het echt schandalig. Ik was bij de ladiesnight en ik was gezien de statistieken sowieso niet de enige die ooit te maken had gehad met borstkanker en ik wilde echt naar huis. Ik ben echt boos gewoon.

Maar los daarvan was het wel triest idd

Het was idd erg onrealistisch allemaal. Het leek allemaal “vrij gemakkelijk” te verlopen haar ziekteproces. Als je het dan gebruiken, vertel dan een realistisch verhaal.
Kan me voorstellen dat je boos bent.
Bij mijn voorstelling moesten 2 mensen ook erg hard huilen en daarna woedend weggegaan. Ik denk om dezelfde reden.

Echt een heel gek deel dit van Soof

1 like

Ik zag m ook! Ik kan me niet voorstellen dat die emmer een foutje zou zijn want hij was enorm duidelijk in beeld + waarom zou daar per ongeluk een emmer staan. En aan het einde zag je ook nog een lamp van een nooduitgang.

Ik vond het ook echt een mooie film verder

4 likes

Ik zag ook dat deze film in 1 dag 100.000 bezoekers had in de bios, ik heb de films en de serie gezien maar puur als opvulling, een tussendoortje. Dat deze ‘franchise’ zo populair is verbaast me echt, dat zovelen echt meteen naar de bios rende om de film te zien. Het is allemaal wel leuk en luchtig maar verder is het toch helemaal niet zo goed? Ik heb de marketing hierom ook volledig gemist, wist niet eens dat er een Soof 3 was.

1 like

Haha :joy: dat ik die nooduitgang niet heb gespot wijt ik aan mijn filmwijntje

1 like

Echt? Hier kwam de trailer voor elke film. Denk dat ik het plot nu al helemaal weet zonder de film te kijken.

2 likes

Niet perse goed idd. Was wel altijd leuk grappig en idd easy vermaak. Maar goed deze film was gewoon echt heel veel minder dan dat alles dus

Nee echt ook nooit een trailer of ad. gezien. Ik denk dat mijn algoritme tussen Björk en “Hoe pomp je een fietsband op” niet dacht dat Soof iets voor mij was :joy:

2 likes

Het was in pathé de ladiesnight film en dat is altijd extreem uitverkocht

1 like

Huh hahaha, die emmer was me echt niet opgevallen, in welke scène was dat dan ongeveer?

1 like

Poeh, ergens in het laatste half uur denk ik. Een shot van de gang naar Elizabeths vertrekken in ieder geval!

1 like

Snapte iemand trouwens die scène waar het perspectief heel raar was? Dat ze heel groot leek? In Corsage dus.

Samenvatting

Ik denk dat ze gewoon steeds meer besefte dat ze daar niet (meer) thuishoorde, de situatie was ontgroeid doordat ze zich zo vrij had gevoeld daarbuiten

2 likes