Knor is echt een hele schattige en leuke animatiefilm! Heel mooi gemaakt ook met die stopmotion. De stemmen zijn ook goed gecast. Aanrader!
Gisteren ben ik naar ‘Top Gun: Maverick’ geweest. Had er niet hele bijzondere verwachtingen van, ik ging naar ‘Rooftop Cinema’ en het ging meer om de beleving dan om de film haha. Maar ik vond hem dikke prima! Goeie acteurs, vette beelden, toch wel spannend allemaal. Verder geen boeiende verhaallijnen maar zeker wel de moeite waard hoor.
Eindelijk naar Bullet Train geweest. Echt een goede film! Op het einde duurde het wel wat lang, maar verder heb ik me vermaakt!
Morgen naar E.T. in de bios
Ik ben vanavond naar een screening van de film rebel geweest. Komt 6 okt uit. En de film was steengoed, rauw, beklemmend en realistisch. Heel heel heftig ook wel, zo 1 die nog dagen in je hoofd blijft zitten.
Van belgische makers!
Afgelopen zondag naar Fall geweest, vond het een goede spannende film!
Wat leuk, e.t. in de bios!
En Jaws! Maar geen zin om die in 3d te kijken en 2d komt op rare tijden
Dit heb ik compleet gemist😲
Ik ben wel benieuwd naar de 3d conversie!
Ja ik ook, maar dat kan toch niet mooi zijn?
Slechter dan die serie op NPO kan het nooit worden
Vond de trailer er veelbelovend uit zien! Verder nooit iets over Sissi gezien
Dat dacht ik ook al, haha
SCHAAM JE!!!
Je mist niks bijzonders als je niet naar de Extended Version van Spider-Man gaat. Had op meer interactie tussen de 3 Spider-Men verwacht, maar het enige wat erbij kwam was dat Andrew naar Tobeys gaten vroeg.
De rest speelde zich voornamelijk op de school af
Ik was naar Sundown en vond m goed! Totaal anders dan ik had verwacht wel.
Ik zag vandaag Bodies Bodies Bodies en ik vond ‘m echt heeel leuk!
Vandaag Knor gezien, vond hem echt leuk! Met leuke dubbelzinnige stukjes voor de volwassenen. Zaten ook allemaal kinderen in de zaal die moesten janken bij spannende stukjes
Ik was naar Corsage, prachtig!! Enorm van genoten ook al is het niet heel erg een film die door het plot geleid wordt. Kostuums en locaties waren fenomenaal en Vicky Krieps - wat een ster.
Als je er nog heen gaat: ik geloof dat ik ergens een hypermoderne dweilemmer in beeld zag. Ben benieuwd of meer mensen ‘m spotten of dat ik hallucineerde