Filmtopic (Deel 1)

Knor is echt een hele schattige en leuke animatiefilm! Heel mooi gemaakt ook met die stopmotion. De stemmen zijn ook goed gecast. Aanrader!

Gisteren ben ik naar ‘Top Gun: Maverick’ geweest. Had er niet hele bijzondere verwachtingen van, ik ging naar ‘Rooftop Cinema’ en het ging meer om de beleving dan om de film haha. Maar ik vond hem dikke prima! Goeie acteurs, vette beelden, toch wel spannend allemaal. Verder geen boeiende verhaallijnen maar zeker wel de moeite waard hoor.

7 likes

Eindelijk naar Bullet Train geweest. Echt een goede film! Op het einde duurde het wel wat lang, maar verder heb ik me vermaakt!
Morgen naar E.T. in de bios :joy:

4 likes

Ik ben vanavond naar een screening van de film rebel geweest. Komt 6 okt uit. En de film was steengoed, rauw, beklemmend en realistisch. Heel heel heftig ook wel, zo 1 die nog dagen in je hoofd blijft zitten.

Van belgische makers!

6 likes

Afgelopen zondag naar Fall geweest, vond het een goede spannende film!

2 likes

Wat leuk, e.t. in de bios!

6 likes

En Jaws! Maar geen zin om die in 3d te kijken en 2d komt op rare tijden

3 likes

Dit heb ik compleet gemist😲
Ik ben wel benieuwd naar de 3d conversie!

2 likes

Ja ik ook, maar dat kan toch niet mooi zijn?

Hier ben ik benieuwd naar! Een film over Sissi maar dan anders. Vanaf 15 september in de bioscoop.

7 likes

Slechter dan die serie op NPO kan het nooit worden

4 likes

Vond de trailer er veelbelovend uit zien! Verder nooit iets over Sissi gezien

1 like

Dat dacht ik ook al, haha

2 likes

SCHAAM JE!!!

1 like

Je mist niks bijzonders als je niet naar de Extended Version van Spider-Man gaat. Had op meer interactie tussen de 3 Spider-Men verwacht, maar het enige wat erbij kwam was dat Andrew naar Tobeys gaten vroeg.

De rest speelde zich voornamelijk op de school af

5 likes

Ik was naar Sundown en vond m goed! Totaal anders dan ik had verwacht wel.

4 likes

Ik zag vandaag Bodies Bodies Bodies en ik vond ‘m echt heeel leuk!

3 likes

Ik vond See How They Run echt leuk!

Was wel door @JuneOsborne steeds op dat ge-sir gaan letten :smiling_face_with_tear:

Vandaag Knor gezien, vond hem echt leuk! Met leuke dubbelzinnige stukjes voor de volwassenen. Zaten ook allemaal kinderen in de zaal die moesten janken bij spannende stukjes :sweat_smile::joy:

3 likes

Ik was naar Corsage, prachtig!! Enorm van genoten ook al is het niet heel erg een film die door het plot geleid wordt. Kostuums en locaties waren fenomenaal en Vicky Krieps - wat een ster.
Als je er nog heen gaat: ik geloof dat ik ergens een hypermoderne dweilemmer in beeld zag. Ben benieuwd of meer mensen ‘m spotten of dat ik hallucineerde :grimacing:

7 likes