Net Pieces of a Woman gezien op Netflix (Martin Scorsese). Jezus, wat een film. Let ook op de single take in het begin. Echt werkelijk prachtig
Kreeg 'm net in mijn aanbevolen en heb even de trailer bekeken maar moest toen al janken. Ik denk niet dat ik het aankan om deze film te kijken. (Ben zelf zwanger van een dochter dit is serieus mijn grootste angst) maar ik geloof dat het echt een kei van een film is
Nee lekker skippen dan hoor! Kan later altijd nog
Ja heb ik ook net gekeken. Wow
Oh ben heel benieuwd! Ga hem morgen kijken denk ik
Heb hem gister ook gekeken, echt heel indrukwekkend. Ik vond de bevalscene ook echt zo mooi gefilmd (weet niet of het in het echt ook zo gaat haha maargoed). En die moeder van Martha, holy shit. Echt een krachtige film
Voor de liefhebbers van thrillers, ik vond Split echt een goede. Had van te voren alleen korte omschrijving op Netflix gelezen dus werd positief verrast
Ook even Unbreakable en Glass kijken! Is een triologie
Thnx ! die link legde ik inderdaad op het einde van de film, leuke twist Unbreakable heb ik lang geleden eens gezien, ze staan helaas allebei niet op Netflix maar wel op Pathe zag ik, zo jammer dat zij geen āabonnementā hebben, per film betalen tikt behoorlijk aan bij mij
Ja vet hé! En alles huren is idd prijzig⦠Glass staat nu ook op Amazon Prime, mocht je dat hebben!
Nog niet, maar ben naar aanleiding van jouw bericht eens gaan kijken en staan best wat goede films op die echt up my alley zijn, dus dat is wel de moeite waard, even kijken hoe het werkt want ik zie verschillende tarieven maar bedankt voor de tip !
Klinkt als een interessant platform.
Grown Ups?
Just go with it, we are the Millers, she is out of my League, knocked up.
Leuk interview over het casten van acteurs.
Afgelopen tijd niet heel veel films gezien, jullie wel? Charlieās Angels met Kirsten Stewart vond ik vermakelijk!
The bankjob vond ik ook leuk. Wel wat ouder al en een paar rare bloederig scĆØnes ineens (vielen nogal uit de lucht want de rest was heel grappig/gezellig)
She is the man blijft echt een hele goede leuke film. Denk dat dit naast mean girls wel een van de beste chickflicks is. Grappig is dan ook nog dat she is the man is gebaseerd op een verhaal van Shakespeare. Wellicht dat het daarom na 14 jaar nog steeds niet verveeld?
Ik keek net
Wind River
Goede film maar pff ik vond hem ook erg heftig
Had pas op het online IFFR deze film gezien:
Dead and beautiful
Echt een hele vette film, spannend en verrassend. Echt eentje zoals ik al in lange tijd niet gezien had. Ik weet alleen niet waar je die nu dan kan kijken, omdat hij op dat festival beschikbaar was.
Wow dat wist ik niet, tof! Meteen zin om ām weer eens te kijken.
Ik heb laatst I Care A Lot en King of Staten Island gezien, vond ze allebei wel tof maar niet baanbrekend. Wat ik wel echt prettig vond aan King of SA is dat er dus bijna geen seksisme in voorkomt en dat de vrouwen die er in speelden ook daadwerkelijk een karakter en normale tekst hadden. Waar tien (vijf) jaar eerder dit soort films aan elkaar hingen van seksistische shit, goeie ontwikkeling
Ja ik kwam daarachter door de aftiteling. Lekker laat ook want heb die film al wel 10 keer gezien. Het is gebaseerd op twelth night.
En @evenveel ik heb winter river ook gezien en vond het idd een heftige film. Wel goed gemaakt, maar jeetje echt bizar hoe er omgegaan wordt met indianen en vooral ook met de vrouwen. Afgelopen jaar is er nog een film uitgebracht met hetzelfde thema.
Ik heb net āSaint Maudā gekeken en als een hele cynische horror fan die al jaren lang naar het genre kijkt kan ik zeggen dat dit een van de beste en āengsteā is die ik ooit heb gezien. Ik kan er niet veel meer over zeggen zonder te spoileren, verwacht geen fantasy horror maar vooral psychologische horror en kijk het vooral niet als je zin hebt in een avondje entertainment. This is the real deal.
Klinkt goed! Waar kan ik die kijken?