Ik heb net (eindelijk!) Call Me By Your Name gekeken, wat een fijne film
Ik luisterde gisteren dat album van Sufjan Stevens en had meteen zin om deze film weer eens te kijken
Jaa zoān fijne soundtrack ook inderdaad! Denk dat het bij mij ook een film wordt die ik vaker ga kijken
Gister de film The last duel gekeken. Man wat een langdradig zooi, je krijgt tot 3x toe het verhaal te zien in bijna exact dezelfde scenes en de film duurt 2,5 uur
Verschrikkelijk, alleen het laatste stukje was de moeite.
Goeie film om het eerste kwartier te zien en dan in slaap te vallen en vervolgens wakker worden en her kaatste half uur te zien. Dan heb je niks gemist haha
Gisteren heb ik āthe adjustment bureauā gekeken. Wat een vage film. De voorkant doet veroemden dat het een actiefilm is, maar de het begint met heel wat politiek geneuzel. Daarna is het ineens meer een romantische film dan actie. Er zit ook nog een beetje mystery/fantasy/science-ficiton in. Het einde was echt heel vaag en een behoorlijke anticlimax. Tijdens het kijken vroeg ik mij ook wel een aantal keren af wat ik nu weer gemist had. Misschien dat een tweede keer kijken nog het een en ander verduidelijkt, maar ik weet niet of ik mijzelf daar nog toe kan zetten.
Wat ik wel echt een hele goede film vond is āwhat will people sayā. Heel goed geacteerd door de hoofdpersonen en de andere personages waren ook gewoon prima. Het was echt heel mooi gefilmd. Wel is het een veel heftigere film dan ik had verwacht dus bepaalde stukjes heb ik met verbijstering gekeken. Indrukwekkend ook dat je de vader ergens een grote klootzak vindt en toch ook wel weer een heel klein beetje begrip voor hem kan opbrengen ergens. Mooi uitgebalanceerd drama.
Ik heb deze ook nog steeds niet gezien, komende week hopelijk! Ben benieuwd
Gister By the sea gekeken met Brad Pitt en Angelina Jolie. Het is arthouse dus daar moet je van houden. Ik vond hem heel nice en alles is mooi.
Heb The power of the dog gekeken, ben onder de indruk! Hele andere film dan ik verwachtte. Soms een beetje traag, maar vond Benedict erg goed in zijn rol
Ik heb gisteren de nieuwe Matrix film gekeken en ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik ervan vond. Het was wel erg meta.
Wie weet waar de film āthe rescueā online te zien is? Op internet staat disneyplus, maar daar kon ik hem niet vinden en blijkt nu pas vanaf 31 december te zijn . Draaide nog in de bios maar die is natuurlijk ook dicht nu.
We hadden hem ingepland voor vanavondā¦.
Op film.nl staat inderdaad dat hij alleen op Disney+ te zien is helaas.
Deel 1 opent denk ik vooral de deuren voor het tweede deel. Het is mooi gemaakt maar verder vond ik er weinig aan. Cinematografisch en qua verhaal vond ik bijvoorbeeld Mad Max: Fury Road veel toffer.
Inmiddels gekeken, enorme aanrader!! Superspannend ook
Hebben jullie nog goede voornemens aan film kijken? Las dat jij @Konijntje 150 wilde kijken dit jaar? Leuk doel! Al enig idee ook wat voor films?
Ik heb zelf geen aantal in gedachten, maar wil wel meer oudere klassiekers gaan kijken. Als iemand nog tips heeft, laat maar weten. Misschien nog iets met gernes/regisseurs/acteurs /actrices daar denk ik nog even over na.
Nog maar 12 dagen tot de nieuwe Scream uitkomt, ik ben excited en zenuwachtig tegelijk want als ze Sidney afslachten ga ik een protest opzetten.
Sowieso heel benieuwd naar deze filmā¦ik denk dat het een enorme mindf*ck gaat worden.
Straks wordt er een telefilm uitgezonden die me echt leuk lijkt. Heel absurdistisch en met leuke acteurs:
Edit oké film is nu klaar. Supergoed thema, enige minpunt vond ik het laatste deel De vaart was er wat uit en melodramatische sfeer ineens, contrast met alle scènes daarvoor
Ik vond nog een interessant interview over het idee en maakproces van de film (bevat spoilers):
Ja ik vond het eerste deel ook veel leuker!
Vanavond 2 films gekeken, Picnic at hanging rock (1975) - beetje vaag en soms wat sloom, wel geinig om te kijken en voor de tijd ook wel een bijzondere film. Mooie esthetiek en doet qua vibe ergens denken aan The virgin suicides. Daarna nog even The Party gekeken, duurde maar een uurtje. Love de cast, wel een geinig verhaal. Zat lekker vlot in elkaar
Waar heb je Picnic at Hanging Rock gekeken als ik vragen mag? The Virgin Suicides is een van mijn lievelings films, dus dat klinkt goed!
Ja same, ben benieuwd.
Gister welcome to the Rileys gekeken, wel een mooie film.