Filmtopic (Deel 1)

Thanks voor je uitgebreide verhaal! Word er nog benieuwder van, wil m zeker zien :blush:

1 like

Ohh nee dat gevoel deel ik niet, als ik op iemand crushte in deze film was het wel Mia Wasikowska :heart_eyes: :heart_eyes:

1 like

Vind ik ook! Vanochtend naar die film geweest, nu weer helemaal in Fleabag gedoken. Zo goed allebei!

4 likes

Ik heb gisteren King Richard gekeken en het was echt een prima film en ik vond het verhaal van Serena en Venus Williams vooral heel interessant want ik heb daar eigenlijk niet zoveel van meegekregen vroeger. Maar ik vind het zo jammer dat hun vader dus het middelpunt van de film was, ik had het graag gezien vanuit het perspectief van de zusjes zelf.

3 likes

Jaaa heel mooi! Was echt een bijzondere film.

1 like

Ik heb eindelijk Licorice Pizza gekeken en ik vond er echt niks aan en ik werd er ongemakkelijk van. Ik ben echt verbaasd door alle positieve reviews, het voelt bijna alsof ik een andere film heb gezien?

En ik hou normaal wel van die “slice of life” films :woman_shrugging:t3:

1 like

Jaaa! Maar ik was ook lyrisch over Paddington 1, dus wel gewaagd dat je op mijn smaak af bent gegaan. Ik love Paddington.

Over Anna Taylor Joy gesproken, ik heb Last Night in Soho gekeken maar vond het een slechte film. Hellbender daarentegen vond ik heel vet!

2 likes

@Konijntje ik lees nooit in dit topic normaal gesproken, dus je hebt het vast al eerder verteld, maar hoe kan het dat je zoveel films al hebt gezien die nog in de bioscoop moeten komen? Superleuk dat je zoveel films kijkt en beoordeelt!

1 like

Kan er nog steeds niet over uit dat Paddington gemaakt is door de regisseur van The Mighty Boosh en Garth Marenghi’s Darkplace.

Zijn dit trouwens 71 films in 2022?

1 like

Geen shade hoor. Zit zelf op 66 :raised_hands:

Jaa! Daar kijk ik ook naar uit. Ik vertrouw hem echt.

3 likes

Sorry maar hoe kan ik deze reviews serieus nemen als Fruitvale Station 2.5 ster krijgt en Paddington 2 krijgt 4 sterren :sweat_smile: :raised_hand:t2:

Ik kan me nog heel goed herinneren dat Oscar’s dood in het nieuws was en het filmpje van de hele situatie kan ik me zo nog voor ogen halen. Ik vind het super belangrijk dat er aandacht is voor politiegeweld tegen zwarte mensen. Dat is nu met de BLM movement al veel meer maar deze film is natuurlijk van jaren geleden.

Ik vond de film gewoon heel mooi en pijnlijk, niet te veel sensatie en ik vond Michael B echt heel goed acteren en ik heb echt moeten huilen bij die laatste scene waarbij zijn moeder afscheid neemt.

1 like

Hou je mond over Paddington :rage:

3 likes

Bij rtl boulevard vertelden ze dat Zelensky zijn stem insprak in de Oekraïense versie

6 likes

Heb ik wel, maar nog helemaal niet bijgehouden! Moet ik eens gaan updaten. Wat is je username/link?

Same. Ik zat de hele tijd in de bios tegen mezelf te zeggen als je het leeftijdsverschil vergeet, misschien vind je de film dan wél leuk. Maar je snapt dat dat niet geholpen heeft.

2 likes

Ik heb net weer eens ‘The Wicker Man’ gekeken (het origineel, voor de duidelijkheid) en wat is dat toch een fantastische film. Echt een van m’n favorieten ooit.

1 like

Wow mijn hart… :sob:
De Paddingtonfilms zijn meesterwerken. Op en top Brits en gewoon geweldig.

2 likes

Ik ben House of Gucci aan het kijken maar de soundtrack geeft me het gevoel dat Shrek aanstaat