Oeps
Ik heb alleen DLU hiervan gezien tot nu toe en hoewel ik het een vermakelijke film vond vind ik een oscarnominatie echt zo geforceerd. Die was er niet geweest zonder de A list acteurs die erin spelen.
Nightmare Alley en Power of the dog staan op mân lijstje.
Ik ben al verbaasd dat Donât Look Up genomineerd is, kan me niet voorstellen dat die zou winnen.
Denk Belfast of Power of the Dog! Belfast omdat er best wel veel academy leden zijn met een Ierse achtergrond (en dan maakt het niet uit dat het om Noord Ierland gaat). Samen met CODA mijn 3 favorieten in dit lijstje
Alleen West Side Story nog niet gezien. Vind musicals niks, maar wil het wel voor Spielberg kijken hmhmhmh
Ik snap die nominatie ook niet. Was al verbaasd dat hij bij Best Screenplay ertussen stond.
Ik zie nu dat âThe power of the dogâ al op Netflix staat, mocht iemand 'm willen kijken
Ja is al een paar maanden! Goeie film
Oh ik heb de meeste ervan nog niet gezien thanks voor het lijstje!
Ik heb van de week Drive My Car gezien en was erg onder de indruk. Hele goede film, echt een aanrader. Ook gisteren The Lost Daughter gekeken (gebaseerd op het boek van Elena Ferrante) en de halve film gehuild. Maar was wel heel goed, Olivia Colman speelt zo sterk
Ik heb Scream gezien maar ik vond er echt niks aan� Slappe film. Of heb ik iets gemist?
Hahaha nee ik ook. Zo voorspelbaar en tienerig. Maar dat hoort er wel een beetje bij, dat cheesye.
Ja zag al dat jij Stoker ook had gezien, vond het plot niet super boeiend maar de vibesssss
Ik was gisteren naar Nightmare Alley, heb me prima vermaakt maar mân vriend vond 'm zo slecht dat ie is weggelopen Dus toen hebben we erna thuis Paddington 2 gekeken 5/5
Ik ben wel benieuwd naar wat je van the tragedy of Macbeth vond (zonder spoilers als dat kan ). Ik heb er een voorstukje van gezien en was echt zwaar onder de indruk van de beelden en de sfeer die het uitstraalde, maar misschien zaten alle mooie stukjes in de trailer dan?
Yes ik log alles braaf! Ga nu ook even data toevoegen voor de films van dit jaar
Thanks voor je uitgebreide verhaal! Word er nog benieuwder van, wil m zeker zien
Ohh nee dat gevoel deel ik niet, als ik op iemand crushte in deze film was het wel Mia Wasikowska
Vind ik ook! Vanochtend naar die film geweest, nu weer helemaal in Fleabag gedoken. Zo goed allebei!
Ik heb gisteren King Richard gekeken en het was echt een prima film en ik vond het verhaal van Serena en Venus Williams vooral heel interessant want ik heb daar eigenlijk niet zoveel van meegekregen vroeger. Maar ik vind het zo jammer dat hun vader dus het middelpunt van de film was, ik had het graag gezien vanuit het perspectief van de zusjes zelf.
Jaaa heel mooi! Was echt een bijzondere film.
Ik heb eindelijk Licorice Pizza gekeken en ik vond er echt niks aan en ik werd er ongemakkelijk van. Ik ben echt verbaasd door alle positieve reviews, het voelt bijna alsof ik een andere film heb gezien?
En ik hou normaal wel van die âslice of lifeâ films
Jaaa! Maar ik was ook lyrisch over Paddington 1, dus wel gewaagd dat je op mijn smaak af bent gegaan. Ik love Paddington.
Over Anna Taylor Joy gesproken, ik heb Last Night in Soho gekeken maar vond het een slechte film. Hellbender daarentegen vond ik heel vet!